Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænker at I skal være i et forhold, som passer for jer og ikke nødvendigvis tænke så meget på, hvad andre siger.
Dog kan du ikke stå som enlig og få tillæg.
Det vil i mine øjne være bedrageri.
Køb køb babytøj hos www.matuk.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SomViSerDet skriver: Tænker at I skal være i et forhold, som passer for jer og ikke nødvendigvis tænke så meget på, hvad andre siger. Dog kan du ikke stå som enlig og få tillæg. Det vil i mine øjne være bedrageri. Køb køb babytøj hos www.matuk.dk
Så længe han ikke bidrager økonomisk så er det ikke bedrageri at hun får tillæg... Man må jo gerne have kæreste uden at man bor sammen.
LMX skriver: Så længe han ikke bidrager økonomisk så er det ikke bedrageri at hun får tillæg... Man må jo gerne have kæreste uden at man bor sammen.
Kender ikke så meget til systemet, men synes ikke det er ok at få børn flere gange med samme mand, flytte fra hinanden, men fortsætte med at være kærester og så få systemet til at betale en masse tilskud, men det er blot min holdning som skatteyder.
Vi har besluttet at blive boende sammen, men jeg skal have mere indblik i hans sygdom og ar derfor for langt at jeg kommer med til stort set alle møder med denne sygeplejerske.. og at jeg bliver informeret om alle ændringer, så som medicin ændringer osv...
Anonym skriver: Nogen der er kæresten men bor hver for sig? Hvordan fungere det hos jer? Vi har i forvejen en søn på 2 og venter en mere. Men min kæreste er syg og har et stort behov for i længere perioder at være alene og har det meget svært med at man stiller krav til ham. Kan han ikke opfylde dem bliver det et kæmpe nederlag for ham :s Han er ikke helt enig i at vi måske bør bo hver for sig, men han er bestemt heller ikke helt uenig og kan godt se fordele i det både for hans og min side. Hvad er jeres holdning til det? Bør man bare gå fra hinanden fordi man ikke kan få en hverdag til at hænge sammen når man bor under samme tag?
Nogen der er kæresten men bor hver for sig?
Hvordan fungere det hos jer?
Vi har i forvejen en søn på 2 og venter en mere.
Men min kæreste er syg og har et stort behov for i længere perioder at være alene og har det meget svært med at man stiller krav til ham. Kan han ikke opfylde dem bliver det et kæmpe nederlag for ham :s
Han er ikke helt enig i at vi måske bør bo hver for sig, men han er bestemt heller ikke helt uenig og kan godt se fordele i det både for hans og min side.
Hvad er jeres holdning til det?
Bør man bare gå fra hinanden fordi man ikke kan få en hverdag til at hænge sammen når man bor under samme tag?
Vi er i en situation der ligner lidt og vi er lige begyndt på en glidende overgang til at bo hver for sig - så jeg kan jo ikke andet end sige at fungerer det ikke så er det bedre at bo hver for sig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128