Jamen det kan jeg da godt se. Det ændrer bare ikke på at hun er i sin gode ret til at blive gravid når hun vil. 
Men i har vel en vikar for hende? Måske h*n kunne fortsætte ind i den nye barselsperiode.
Her ved i da hvad i har at forholde jer til... fremfor de medarbejdere der er syge i tide og utide så man aldrig ved hvor mange hænder der er på job.
Der kommer desværre ikke vikar.
Jeg er ikke et skidt menneske og under hende alle de børn hun måtte ønske.
Men omvendt er det da også lidt trist for en arbejdsgiver at hun fortæller om sin graviditet lige efter prøvetiden var udløbet da hun blev ansat. Der var hun allerede langt henne, det kunne ikke ses og hun havde bare bedt om en masse enkelt fridage til læge osv uden at fortælle hvad hun skulle eller om graviditeten. Men blot bildt os noget andet ind. Hun har naturligvis ikke pligt til at fortælle noget. Men helt fra starten havde jeg troet at hun hurtigt ville finde andet job og siden hen har jeg tænkt at hun bare har taget jobbet for at få en betalt barsel (igen, igen igen)
Og som jeg skrev et andet sted så har der endda været fyringsrunder på det sidste. Hun optager jo en plads for en anden medarbejder der måske kunne undgå en fyring.
Anmeld