nye kager-racistiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2014

Savannah

Nej!!!!!
Kagen diskriminerer ikke en race. Derfor er det ikke racistisk. Er en kagekone el mand så også nedværdigende for det pågældende køn?

Hvis der er nogle der bliver krænket, fordi de er sorte/hvide/brune kan de bare lade være med at støtte op om det. Det virker til at være sådan lidt påtaget utilfredshed.. Altså stoopp nu. Så har jeg mere imod den is, der ligner en dildo. Designet på den er totalt langt ude, men en kage der er overtrumfer med chokolade og har øjne... Nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Dinna88

Jeg synes egentlig bare det er fedt, at de vælger at bruge de forskellige chokolader, som de nu gør. Det er sgu da kreativt! Og faktum er da, at der er forskellige hudfarver

Anmeld

6. maj 2014

anynom

6. maj 2014

Pcokate

Yurie skriver:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/sverige-i-kage-oproer-kagerne-ligner-jo

Synes I at de her er racistiske?

Jeg må indrømme, at jeg ikke gør, det er jo bare hoveder, og de er tre forskellige hoveder, endda et hvidt.

Ej hvor latterligt

Anmeld

6. maj 2014

SandraXOXO

Det ville også ha været racistisk hvis der ikke havde været en mørk kage. Er racismen ikke snart død? Jeg mener, lægger nogen overhovedet mærke til forskelligheden længere? Jeg ville ikke skænke det en tanke hvis ikke nogle fjolser konstant påpegede det med noget så åndssvagt, som et angreb på en kage! Giv dem til mig så spiser jeg dem, problem løst :-P

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

SandraXOXO skriver:

Det ville også ha været racistisk hvis der ikke havde været en mørk kage. Er racismen ikke snart død? Jeg mener, lægger nogen overhovedet mærke til forskelligheden længere? Jeg ville ikke skænke det en tanke hvis ikke nogle fjolser konstant påpegede det med noget så åndssvagt, som et angreb på en kage! Giv dem til mig så spiser jeg dem, problem løst :-P

Der er nogen der går op i det.

Især Sverige, synes jeg tit jeg læser om.

For nogle år siden, blev honningkagemanden forbudt i juleparaden(I Sverige), fordi den jo var sort. Så åndsvagt.

Anmeld

6. maj 2014

Ciss

Ai, og så os, som lavede minipizzaer med ansigter på i lørdags.....

Forresten synes jeg, det er den hvide, som ser mindst appetitlig ud...

Skal vi nu til at farve chokoladen blå. Sådan, for en sikkerheds skyld?

Anmeld

6. maj 2014

Monski

Yurie skriver:

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/sverige-i-kage-oproer-kagerne-ligner-jo

Synes I at de her er racistiske?

Jeg må indrømme, at jeg ikke gør, det er jo bare hoveder, og de er tre forskellige hoveder, endda et hvidt.

Nej!
Jeg synes det er så sindssygt, at man ikke kan foretage sig noget som helst længere uden at blive stemplet som racist.
- jeg kan ikke se det mindste racisistiske over de kager. De er i 3 forskellige farver så jeg synes faktisk det er ret "pædagogik korrekt".
Synes ærlig talt snart at folk skal slappe lidt af

Anmeld

6. maj 2014

Anonymo

Ciss skriver:

Ai, og så os, som lavede minipizzaer med ansigter på i lørdags.....

Forresten synes jeg, det er den hvide, som ser mindst appetitlig ud...

Skal vi nu til at farve chokoladen blå. Sådan, for en sikkerheds skyld?

Hehe, puha - i skulle jo skamme jer for sådan at få lidt sjov ud af det 

Anmeld

7. maj 2014

Muffinmus

hvad fanden er IKKE racistisk nu????
du kan ikke engang sige " sort plankeværk " uden nogen stiller sig op og råber "sagde du SORT???? RACIST!!!"
Nøøøøj jeg er træt af at man konstant trækker det racisme kort. Så mange racister findes der sgu alligevel ikke i norden, men man bliver dælme knotten når man som HVID konstant står for skud til at være jødehader, muslimhader og hade de fattige afrikanere eller hvor filan de nu vælger at flytte/flygte til fra.
Orker ikke at høre mere på deres fis, at alting skal tages personligt mod lige netop deres race.

Kors mand, det er en skide chokoladekage med øjne og krymmel-get over it!! Smager de godt ville jeg gladeligt købe dem til mig selv OG mine unger, så kan mine unger også være racister, hurra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.