nye kager-racistiske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
30 svar
44 synes godt om
6. maj 2014

TNBC

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/sverige-i-kage-oproer-kagerne-ligner-jo

Synes I at de her er racistiske?

Jeg må indrømme, at jeg ikke gør, det er jo bare hoveder, og de er tre forskellige hoveder, endda et hvidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

M&J87

Okay, sorte mennesker er ikke sorte, er det racistisk at lave sorte dukker ? Jøsses.. Folk har for lidt at lave.

Anmeld

6. maj 2014

Isabella_mor

Yurie skriver:

Jeg må indrømme, at jeg ikke gør, det er jo bare hoveder, og de er tre forskellige hoveder, endda et hvidt.

Det er jo sådan chokolade ser ud. hvis man kun lavede hvide hoveder, så var det jo også racistisk..

det er simpelthen et gedemarked... 

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

M&J87 skriver:

Okay, sorte mennesker er ikke sorte, er det racistisk at lave sorte dukker ? Jøsses.. Folk har for lidt at lave.

Nej præcis man må ikke lave noget i dag, uden at man er racist.

Det er vel ligeså racistiskt kun at lave hvide mennesker, så føler sorte sig jo overset og kan blive sure.

Hvorfor er det sådan et stort problem?

Ja, den er sort, det er et menneske, so what? Må intet være ansigter... Folk går op i så små ting.

Anmeld

6. maj 2014

*Mor Til Albert*

Yurie skriver:

Det er vanvittigt!

Anmeld

6. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er man så også stemplet som kannibal når vi her hjemme laver en kagemand?? Hahaha. Come on, det er jo ikke engang udelukkende mørkt farvede ansigter.

synes i det hele taget det er underligt at det er racistisk at nævne eller på anden måde påpege en hudfarve. Jeg bliver da på ingen måde stødt over at blive kaldet hvid. For det er jeg jo, det er facts.  

Anmeld

6. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Uhmmmm får helt lyst til kage nu.

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Er man så også stemplet som kannibal når vi her hjemme laver en kagemand?? Hahaha. Come on, det er jo ikke engang udelukkende mørkt farvede ansigter.

synes i det hele taget det er underligt at det er racistisk at nævne eller på anden måde påpege en hudfarve. Jeg bliver da på ingen måde stødt over at blive kaldet hvid. For det er jeg jo, det er facts.  

Sverige er bare ved at blive for meget. for nogle år siden, blev kagemanden(honningkage) faktisk udelukket fra en juleparade, fordi den var sort(mørk), så ja, du må ikke lave kagemænd mere, for så er du kannibal

Vi må snart ikke noget, uden at blive kaldt kannibal. Det er så åndsvagt.

Anmeld

6. maj 2014

TNBC

Aisha skriver:

Uhmmmm får helt lyst til kage nu.

Ja, også mig. Godt man skal i byen senere.. Og efter en blodprøve, må man godt forkæle sig selv med kage

Anmeld

6. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Sverige er bare ved at blive for meget. for nogle år siden, blev kagemanden(honningkage) faktisk udelukket fra en juleparade, fordi den var sort(mørk), så ja, du må ikke lave kagemænd mere, for så er du kannibal

Vi må snart ikke noget, uden at blive kaldt kannibal. Det er så åndsvagt.

Mærkeligt altså. Så kigger folk sikkert også snart mærkeligt på en når man spiser en vingummibamse, for det må jo betyde at vi ynder at æde ungernes tøjdyr.. Hahahaha

for pokker. Mad med er sødt/sjovt motiv, hvordan kan man koble det til noget som helst. Det går simpelhen udover min forstand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.