Gave til lille pige - hvad ville I give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

Købmagerkonen

BabyMus skriver:

En lille pige ville jeg give en MyLittleBettie dukke, eller en af de fine dukker fra Piggyhatespanda fra etsy, men den er fra USA så den kan ende med at blive lidt dyr måske, pga. told.

Ellers en dukkeseng fra Smallstuff eller en lille dukkevogn lavet af flet fra Sebra. Det er i hvert fald nogle fine pige ting synes jeg.

Det var nogle gode ideer - og lidt atypiske, så det var god inspiration. Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

frkdemuth

Det jeg har givet de sidste mange dåb jeg har været med til er et tæppe hvor barnets navn og data blir syet/broderet ind i.... Har kun hørt godt om det.... Min søsters unger har brugt det som "dyner" og ku ikke sove uden.... Og kommer osse til at stå på vores ønskeseddel til vores kommende dåb!!

http://www.my-babyplaid.com/

Anmeld

6. maj 2014

FogL

Her næsten 2 år efter hendes dåb, er det, vi har brugt mest, de bøger hun fik Hun fik heldigvis maaange - især pixibøgerne og de tykke pap-pegebøger er populære herhjemme

Anmeld

7. maj 2014

Købmagerkonen

frkdemuth skriver:

Det jeg har givet de sidste mange dåb jeg har været med til er et tæppe hvor barnets navn og data blir syet/broderet ind i.... Har kun hørt godt om det.... Min søsters unger har brugt det som "dyner" og ku ikke sove uden.... Og kommer osse til at stå på vores ønskeseddel til vores kommende dåb!!

http://www.my-babyplaid.com/

Det var en god ide! Jeg vil dog helst give noget der kan byttes, i tilfælde af det slet ikke er noget for dem...

Anmeld

7. maj 2014

Købmagerkonen

Freyjasmor skriver:

Her næsten 2 år efter hendes dåb, er det, vi har brugt mest, de bøger hun fik Hun fik heldigvis maaange - især pixibøgerne og de tykke pap-pegebøger er populære herhjemme

Bøger er altid en god gave - det plejer jeg selv at give Tusind tak!

Anmeld

7. maj 2014

hekran

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Jeg skal til barnedåb om et par uger, men er virkelige på bar bund i forhold til hvad jeg skal give... Jeg mangler inspiration! Så hvad ville I give en lille pige - eller ønske jer til jeres egen?

Vi fik en krus- og tallerkensæt af Design Letters (Arne Jacobsen). Kruset har selvfølgelig et J på for Johannes
Det er så flot og vi bruger det hver dag

Anmeld

7. maj 2014

Købmagerkonen

hekran skriver:

Vi fik en krus- og tallerkensæt af Design Letters (Arne Jacobsen). Kruset har selvfølgelig et J på for Johannes
Det er så flot og vi bruger det hver dag

Det er virkelig også et lækkert sæt! Tusind tak for input, det kunne sagtens være en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.