Gave til lille pige - hvad ville I give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
26 svar
7 synes godt om
5. maj 2014

Købmagerkonen

Hej allesammen

Jeg skal til barnedåb om et par uger, men er virkelige på bar bund i forhold til hvad jeg skal give... Jeg mangler inspiration! Så hvad ville I give en lille pige - eller ønske jer til jeres egen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Ciss

Jeg har mange gange givet børneservice af god kvalitet. Jeg har også givet ting som en stor børnesangbog eller en stor eventyrbog - men det gør jeg selvfølgelig kun, hvis forældrerne kan lide den slags.

Anmeld

5. maj 2014

LinLin

Hvad er budgettet?

Anmeld

5. maj 2014

Trekløver(:

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Jeg skal til barnedåb om et par uger, men er virkelige på bar bund i forhold til hvad jeg skal give... Jeg mangler inspiration! Så hvad ville I give en lille pige - eller ønske jer til jeres egen?

Da vores datter blev døbt blev vi enormt glade for:

Gåvogn fra brio

Natlampe

Sparregris

Kaj Bojesen aben og bamsen

Mor/datter smykke (ens armbånd)

Georg Jensen bestik

Penge til børne opsparing

Rokkefår (gyngehest)

Anmeld

5. maj 2014

Rockertand

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Jeg ville faktisk have sat stor pris på et træ, vi kunne plante i haven og se det vokse i takt med barnet, døbe det "Sofies træ" (altså barnets navn, ik ) og over tid kunne man holde picnic under det, sætte hængekøje op, eller bruge det som klatretræ .

Anmeld

5. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Rockertand skriver:

Jeg ville faktisk have sat stor pris på et træ, vi kunne plante i haven og se det vokse i takt med barnet, døbe det "Sofies træ" (altså barnets navn, ik ) og over tid kunne man holde picnic under det, sætte hængekøje op, eller bruge det som klatretræ .

Hvis det skal holde til klatring og hængekøjer, så bliver det vel snart til børnebørnene  Men det er selvfølgelig også fint 

Anmeld

5. maj 2014

Rockertand

MKBP skriver:

Hvis det skal holde til klatring og hængekøjer, så bliver det vel snart til børnebørnene  Men det er selvfølgelig også fint 

Nej, hvis udgangspunktet er af en rimelig størrelse, kan man sagtens få træer op i en brugbar størrelse efter 10-12 år

Anmeld

5. maj 2014

Anitta Kristiansen

Gå vogn fra Fisher Price. Dåbsrør. Gavekort til fotografering. Tøj. Bestik med børnemotiver. Lille bord med stole. Legehus/køkken. Sansegynge. Sparegris. Sansebøger. Lydbøger. Det var lidt forslag mange ting har jeg haft glæde af til min dreng og nogle ting bliver ønsket til lillesøster.

Anmeld

5. maj 2014

EnGodMor

Har altid delt ønsker ud, så der var lidt til når de var spæd og til de blev større. 

Motorcykel 

Lille rutschebane 

Sansegynge 

Babygynge 

Hc Andersens eventyr samling bog 

Bestik

Gåvogn 

legetøj med lyd 

Sparegris 

Junior dyne / betræk 

Bare lidt eksempler

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

Det kommer jo meget an på budgettet.
Til Freja fik vi bl.a.:

- Georg Jensen børnebestik med gravering (det er uden tvivl det allerbedste bestik vi har til hende - passer godt til hendes hånd og kniven er rent faktisk brugbar selvom den ikke er skarp)

- Piet Hein fødselsdagsflag (jeg synes det er meget sødt at hun har sit eget flag vi tager frem når hun skal fejres)

- Flere fine halskæder

- Samling af alle Troldepusbøgerne (fra min søster - og det har måske lidt en speciel betydning for os, da vi læste meget Troldepus som børn. Men ellers eventyrsamling var en ide)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.