Gave til lille pige - hvad ville I give?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

Nea85

Hvad med en uro fra Flensted Mobile? Der er rigtig mange fine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Købmagerkonen

Ciss skriver:

Jeg har mange gange givet børneservice af god kvalitet. Jeg har også givet ting som en stor børnesangbog eller en stor eventyrbog - men det gør jeg selvfølgelig kun, hvis forældrerne kan lide den slags.

Tusind tak for input! Jeg er meget i tvivl om hvad forældrene kan lide, da vi er uenige om ret mange ting

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

LinLin skriver:

Hvad er budgettet?

Bum, bum... ca 350-400 kr tror jeg

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

M_V skriver:

Da vores datter blev døbt blev vi enormt glade for:

Gåvogn fra brio

Natlampe

Sparregris

Kaj Bojesen aben og bamsen

Mor/datter smykke (ens armbånd)

Georg Jensen bestik

Penge til børne opsparing

Rokkefår (gyngehest)

Tusind tak, der er mange gode ideer! Det er virkelig nogle lækre ting

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

Rockertand skriver:

Jeg ville faktisk have sat stor pris på et træ, vi kunne plante i haven og se det vokse i takt med barnet, døbe det "Sofies træ" (altså barnets navn, ik ) og over tid kunne man holde picnic under det, sætte hængekøje op, eller bruge det som klatretræ .

Det var da en sød ide! Jeg ved dog at familien vil flytte, så det er nok ikke så relevant at plante et træ der

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

Anitta Kristiansen skriver:

Gå vogn fra Fisher Price. Dåbsrør. Gavekort til fotografering. Tøj. Bestik med børnemotiver. Lille bord med stole. Legehus/køkken. Sansegynge. Sparegris. Sansebøger. Lydbøger. Det var lidt forslag mange ting har jeg haft glæde af til min dreng og nogle ting bliver ønsket til lillesøster.

Tusind tak, der er en masse gode ideer!

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

Frk.S skriver:

Det kommer jo meget an på budgettet.
Til Freja fik vi bl.a.:

- Georg Jensen børnebestik med gravering (det er uden tvivl det allerbedste bestik vi har til hende - passer godt til hendes hånd og kniven er rent faktisk brugbar selvom den ikke er skarp)

- Piet Hein fødselsdagsflag (jeg synes det er meget sødt at hun har sit eget flag vi tager frem når hun skal fejres)

- Flere fine halskæder

- Samling af alle Troldepusbøgerne (fra min søster - og det har måske lidt en speciel betydning for os, da vi læste meget Troldepus som børn. Men ellers eventyrsamling var en ide)

Tusind tak for de gode ideer Jeg har selv tænkt på halskæde som en mulighed, da hun så har noget hun kan bruge når hun bliver større.

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

EnGodMor skriver:

Har altid delt ønsker ud, så der var lidt til når de var spæd og til de blev større. 

Motorcykel 

Lille rutschebane 

Sansegynge 

Babygynge 

Hc Andersens eventyr samling bog 

Bestik

Gåvogn 

legetøj med lyd 

Sparegris 

Junior dyne / betræk 

Bare lidt eksempler

Tusind tak, der er helt sikkert nogle ideer jeg kan bruge!

Anmeld

5. maj 2014

Købmagerkonen

Nea85 skriver:

Hvad med en uro fra Flensted Mobile? Der er rigtig mange fine

Åh ja, de er fine! Men jeg tror desværre ikke det er noget for dem

Anmeld

5. maj 2014

BabyMus

FruOlsen skriver:

Hej allesammen

Jeg skal til barnedåb om et par uger, men er virkelige på bar bund i forhold til hvad jeg skal give... Jeg mangler inspiration! Så hvad ville I give en lille pige - eller ønske jer til jeres egen?

En lille pige ville jeg give en MyLittleBettie dukke, eller en af de fine dukker fra Piggyhatespanda fra etsy, men den er fra USA så den kan ende med at blive lidt dyr måske, pga. told.

Ellers en dukkeseng fra Smallstuff eller en lille dukkevogn lavet af flet fra Sebra. Det er i hvert fald nogle fine pige ting synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.