(Mere) boligbrok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Isabella_mor

Janne T. skriver:

Jo, men jeg ville være ked at skulle aflevere ungerne mega tidligt i institution, fordi jeg skulle nå med offentlig transport ind til uni til kl 8 Der må jeg indrømme jeg vægter det der med tid i institution virkelig højt så længe jeg har muligheden  

Hvor længe er du under udd??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

StudPsyk

Isabella_mor skriver:

Hvor længe er du under udd??? 

3 år endnu! (SÅÅÅÅÅK!!!!)

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Har l kigget i Hasselager? Ved Vibe huse har bygget en del og mener også det er enten Brabrand boligforening eller Århus boligforening, der har bygget derude! Der kører en A bus, der er både en fakta og en superbrugs, og der går rygter om endnu en indkøbsmulighed er på vej.

Anmeld

4. maj 2014

Maja_4000

Her i byen er det også bare umuligt at finde noget (som er til at betale).. Vi endte med at give op, og så har mine forældre købt en lejlighed som vi lejer af dem.. Det er ikke en mulighed for jer?

Anmeld

4. maj 2014

Isabella_mor

Janne T. skriver:

3 år endnu! (SÅÅÅÅÅK!!!!)

Ja det kan jeg godt se. 

Anmeld

4. maj 2014

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Har l kigget i Hasselager? Ved Vibe huse har bygget en del og mener også det er enten Brabrand boligforening eller Århus boligforening, der har bygget derude! Der kører en A bus, der er både en fakta og en superbrugs, og der går rygter om endnu en indkøbsmulighed er på vej.

Tak for tippet, har lige været inde og skrive os op til nogle stykker der! Vi står rigtig flot på listen der, under 50... De er så også ret dyre, så jeg er ikke sikker på vi har råd. Men hvis vi får noget tilbudt må jeg ind og beregne boligstøtte inden vi svarer  

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Janne T. skriver:

Tak for tippet, har lige været inde og skrive os op til nogle stykker der! Vi står rigtig flot på listen der, under 50... De er så også ret dyre, så jeg er ikke sikker på vi har råd. Men hvis vi får noget tilbudt må jeg ind og beregne boligstøtte inden vi svarer  

Det er faktisk et rigtig dejligt område (det skal jeg jo sige, når vi kommer derfra og flytter derud så snart vi kan komme afsted med det)

Har du skrevet jer op ved Vibe huse? Kommer lige i tanke om, at der også er nogle andre, kan bare ikke huske hvad de hedder, prøver lige at undersøge det, og vender tilbage.

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Det er dem her

http://ermic.dk

Der figurerer godt nok ikke noget på deres hjemmeside, men der stod et kæmpe skilt sidst jeg gik tur dernede hvor de har boliger. Så det er da et forsøg værd at ringe til dem

Anmeld

4. maj 2014

StudPsyk

tarkoflen skriver:

Det er dem her

http://ermic.dk

Der figurerer godt nok ikke noget på deres hjemmeside, men der stod et kæmpe skilt sidst jeg gik tur dernede hvor de har boliger. Så det er da et forsøg værd at ringe til dem

Er det privat? For vi er ikke helt vilde med tanken om at leje privat da vi har hørt mange dårlige historier. Og hvad med boligstøtte, kan man få det når man bor privat? Og der er vel ingen varmemester? 

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Janne T. skriver:

Er det privat? For vi er ikke helt vilde med tanken om at leje privat da vi har hørt mange dårlige historier. Og hvad med boligstøtte, kan man få det når man bor privat? Og der er vel ingen varmemester? 

Aner ingenting om det, har aldrig boet i lejebolig eller jo jeg lejede min lejlighed af mine forældre, før jeg selv købt den, men det gælder vist ikke. Jeg fik boligstøtte dengang, men ved ikke om reglerne er ændret.

Jeg tror ikke de der er mere private end Vibe huse er, men jeg er ikke sikker. Det så ud som om de havde flere lejeboliger derude, de havde i hvert fald bygget en del, som de jo måske ikke har kunne sælge og derfor lejer ud... Bare et gæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.