Så er jeg sgu her igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

Hugoline.

Det må da også være nemt sådan lige at kunne skride fra det hele, fordi det ikke er sjovt længere. 

Sikke en idiot. Jeg håber han kommer på andre tanker, men så igen, kan han gøre det en gang, kan han gøre det igen.

Jeg håber du har en god og støttende familie og omgangskreds, så du ikke står helt alene. Og det er jo ikke pinligt for dig, når det er ham, som skulle skamme sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Masig

Sujan skriver:

Ja ja børnene er hans.. Han har gjort det en gang før og vi boede fra hinanden i over 1 år. Var åbenbart så dum at flytte tilbage og troede vi havde det godt. Men der kan man da lige blive holdt for nar.
Jeg aner ikke hvad han havde regnet med. Men han synes ikke han får opmærksomhed og føler ikke jeg ser ham. Men er gravid med fuldtidsjob langt væk, har datter på 2, hus, bil, hund, have m.m så ja han kommer sgu til tider i sidste række. Men sådan er det jo

Armen altså, hvor er det dog tamt, at han ikke er klar over at man bare må sætte sig selv og sine behov til side en gang imellem... Sikke dog et fjols... Håber dig og din datter og komme baby hurtigt får en tryg hverdag og du på et tidspunkt finder en fornuftig MAND, istedet for sådan en drengerøv...

Anmeld

5. maj 2014

Carina:-)

Du er da vist bedre tjent uden ham 

Anmeld

5. maj 2014

Lilje82

Ville ikke forlade din tråd uden et kram.

Er lidt målløs over, at han bare tror han kan tillade sig at pakke sine sydfrugter og smutte fra ansvaret, når det pludselig bliver ham for meget!! Sig mig tror han det er en leg??

Du og børnene skal nok klare jer, håber han er voksen til at være der for sine børn.

Anmeld

5. maj 2014

Frk.S

For det første skal du da ikke føle dig ynkelig eller at det er pinligt - det er da ham der er en skovl. 

Altså hvad havde han lige forestillet sig? Selvfølgelig bliver børn og husholdning en stor del af ens hverdag når man får børn. Og det har han jo selv valgt at få.

Jeg håber, når du engang er kommet dig lidt over dine sårede følelser, at i så kan få et godt samarbejde - så du kan få din nye hverdag til at fungere, men også for jeres datters og babys skyld.

Mange tanker og knus herfra.  

Anmeld

5. maj 2014

Sujan

Frk.S skriver:

For det første skal du da ikke føle dig ynkelig eller at det er pinligt - det er da ham der er en skovl. 

Altså hvad havde han lige forestillet sig? Selvfølgelig bliver børn og husholdning en stor del af ens hverdag når man får børn. Og det har han jo selv valgt at få.

Jeg håber, når du engang er kommet dig lidt over dine sårede følelser, at i så kan få et godt samarbejde - så du kan få din nye hverdag til at fungere, men også for jeres datters og babys skyld.

Mange tanker og knus herfra.  

Mange tak...
Ja ved ikke lige hvad han havde forventet.
Håber også på at vi kan få samarbejdet til at fungere. Heldigvis går det for nu. Vi snakker kort samme om praktiske ting når vi lige ses til at overlevere vores datter. Så det er da altid noget... Ellers taler vi ikke rigtig sammen. Er bedst sådan lige nu, selvom det kan være hårdt

Anmeld

5. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Mine forældre har altid sagt: "Hvis du ikke har noget pænt at sige, så er det bedre at holde mund!".....

Men idag gør jeg en undtagelse.... For hold nu kæft en spade!
Han skulle da have et los i sin r**..... 

Du får lige en masse 
Har virkelig ondt af dig. Tænk at man kan finde på at gøre det mod sin familie. 

Anmeld

24. maj 2014

Luiebuie

Til dig!!!  Ved hvordan du har det! Min historie er lidt lidt anderledes men er også blevet alene med hund hus fuldtid job og en lille dreng i maven.. Kæmpe knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.