Så er jeg sgu her igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.144 visninger
27 svar
22 synes godt om
4. maj 2014

Sujan

Arrggghhhh fatter det ikke. Er gravid med nr. 2 og har en datter på 2 i forvejen. Nu har min kæreste meldt ud at han synes det hele går op i børn og husholdning så han er flyttet.
Vi har været sammen i 9 år. Fuck hvor er det hårdt. Især ford min datter reagere så voldsomt. Tager flere timer at putte hende. Hun skriger, slår, sparker og er helt hysterisk.
Håber tingene en dag bliver nemmere. Lige nu er der en masse at tage stilling til og det hele køre bare rundt i hovedet... Øv hvor er det bare trist at blive forladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Masig

Arrggghhhh fatter det ikke. Er gravid med nr. 2 og har en datter på 2 i forvejen. Nu har min kæreste meldt ud at han synes det hele går op i børn og husholdning så han er flyttet.
Vi har været sammen i 9 år. Fuck hvor er det hårdt. Især ford min datter reagere så voldsomt. Tager flere timer at putte hende. Hun skriger, slår, sparker og er helt hysterisk.
Håber tingene en dag bliver nemmere. Lige nu er der en masse at tage stilling til og det hele køre bare rundt i hovedet... Øv hvor er det bare trist at blive forladt

Er børnene hans? For så er han da godt nok ikke særlig moden... Har man sagt A må man sgu også sige B, og ja der er meget børn og husholdning.. det kaldes en familie, en hverdag, et liv.. Kald det hvad du vil, sådan lever vi da alle sammen, havde han forventet han kunne tøffe rundt og pjatte sig gennem livet uden at tage ansvar for noget???

Anmeld

4. maj 2014

NatalieElizabeth

Undskyld mit knap så pæne sprog men sikke da et førsteklasses røvhul! 

Det er satme tarveligt det han har gang i dér! Hvad bilder han sig dog ind! Han har ligesom selv været med til at lave den bette bebs i maven - så andet end børn og husholdning har den da stået på. Så vidt jeg er orienteret så skal der to til tango! 

Håber virkelig at du meget snart få lidt ro på og i finder en dejlig og tryg hverdag! Hvor er det synd for din datter (ikke noget du overhovedet kan gøre for, det må du ikke tro jeg mener!). 

En kæmpe  til dig! 

Anmeld

4. maj 2014

Hullabullabulla

Sujan skriver:

Valgte han bare at sige slut og gå?

Kunne ikke forlade dit indlæg uden et kram, det må være forfærdeligt hårdt!

Anmeld

4. maj 2014

tarkoflen

Stort kram! Hvor er det dog tarveligt af ham! Jeg går ud fra han selv har været med til at beslutte l skulle have nr 2? Så skrider man da ikke bare midt i det hele!

Anmeld

4. maj 2014

Krussedulle

Sujan skriver:

Det var måske noget man skulle have meldt ud, før det blev besluttet at få flere børn?

Sikke en skid!

Håber han bare lige har brug for at tænke tingene igennem!!

Kæmpe til dig

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

Masig skriver:

Er børnene hans? For så er han da godt nok ikke særlig moden... Har man sagt A må man sgu også sige B, og ja der er meget børn og husholdning.. det kaldes en familie, en hverdag, et liv.. Kald det hvad du vil, sådan lever vi da alle sammen, havde han forventet han kunne tøffe rundt og pjatte sig gennem livet uden at tage ansvar for noget???

Ja ja børnene er hans.. Han har gjort det en gang før og vi boede fra hinanden i over 1 år. Var åbenbart så dum at flytte tilbage og troede vi havde det godt. Men der kan man da lige blive holdt for nar.
Jeg aner ikke hvad han havde regnet med. Men han synes ikke han får opmærksomhed og føler ikke jeg ser ham. Men er gravid med fuldtidsjob langt væk, har datter på 2, hus, bil, hund, have m.m så ja han kommer sgu til tider i sidste række. Men sådan er det jo

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

NatalieElizabeth skriver:

Undskyld mit knap så pæne sprog men sikke da et førsteklasses røvhul! 

Det er satme tarveligt det han har gang i dér! Hvad bilder han sig dog ind! Han har ligesom selv været med til at lave den bette bebs i maven - så andet end børn og husholdning har den da stået på. Så vidt jeg er orienteret så skal der to til tango! 

Håber virkelig at du meget snart få lidt ro på og i finder en dejlig og tryg hverdag! Hvor er det synd for din datter (ikke noget du overhovedet kan gøre for, det må du ikke tro jeg mener!). 

En kæmpe  til dig! 

Mange tak for dit svar. Er rart nogle kan sætte lidt ord på det man føler:-)
Og håber også jeg får styr på det hele meget snart.

Ja er rigtig synd for vores datter. Gør så ondt at hun er så ked. Måske gør jeg det ikke bedre ved ofte at være ked af det selv. Og hun får lov at sove i min seng. Måske ikke det smarteste, men ved ikke hvad jeg ellers skal gøre lige nu.

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

Britt88 skriver:

Valgte han bare at sige slut og gå?

Kunne ikke forlade dit indlæg uden et kram, det må være forfærdeligt hårdt!

Altså ja egentlig.

Ej han sagde slut i torsdags. Var i total chok... Så har vi snakket lidt sammen over weekenden hvor han for det meste arbejder. Han ville så flytte i morgen, men sagde jeg synes han skulle tage afsted her til aften. For ellers ville jeg bare sidde og tude foran ham hele tiden. Så nu har han pakket og er kørt. Han har lavet en plan for hvornår han gerne vil have sin datter det næste stykke tid o.s.v. Så her sidder jeg. Gravid og forladt... Gud hvor ynkeligt

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

tarkoflen skriver:

Stort kram! Hvor er det dog tarveligt af ham! Jeg går ud fra han selv har været med til at beslutte l skulle have nr 2? Så skrider man da ikke bare midt i det hele!

Ja altså har han jo været. Skal siges at vi ikke troede vi kunne blive naturligt gravide så var egentlig ikke planlagt.
Men synes nu godt han kunne have sagt fra noget før. Er i uge 21 så har ingen mulighed for at vælge det fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.