NatalieElizabeth skriver:
Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se kunne gå hen og blive problematisk - men "gider" han hente hver dag? (hvis det nu er tilfældet at han skal det, det ved jeg jo ikke)
Sådan som jeg kan læse det er netop det han er træt af - altså at "alt går op i børn og husholdning" (ja, undskyld jeg kan sgu stadig ikke lade være med at synes han er jordens største nar!!!!!
)
Håber i hvert fald at du finder ud af det hele! 
Aner ikke hvad der foregår i hans hoved.. Og er helt enig han er en kæmpe nar. Desværre en kæmpe nar jeg har elsket i 9 år. Han er en god far og har også været en god kæreste. Så ved slet ikke hvor det kommer fra.
Altså han skal hente de fleste dage frem til juli hvor jeg går på barsel (suk) og har en del fridage inden så håber virkelig han er til at samarbejde med indtil da. Så er jeg heldigvis lidt mindre afhængig.
Men fuck en lortesitution at stå i. Er stadig i chok over man kan behandle en anden på den måde... Føler det er en virkelig dårlig joke. Er kun sådan noget der sker i de unge mødre eller sådan noget...
Nåh skal vist lige over det med at føle mig som en total taber...
Men kommer vel snart til det punkt hvor man holder hovedet højt og tror på man kan klare hele verden:-)
Anmeld