Så er jeg sgu her igen!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Babydrøm

Sujan skriver:

Arrggghhhh fatter det ikke. Er gravid med nr. 2 og har en datter på 2 i forvejen. Nu har min kæreste meldt ud at han synes det hele går op i børn og husholdning så han er flyttet.
Vi har været sammen i 9 år. Fuck hvor er det hårdt. Især ford min datter reagere så voldsomt. Tager flere timer at putte hende. Hun skriger, slår, sparker og er helt hysterisk.
Håber tingene en dag bliver nemmere. Lige nu er der en masse at tage stilling til og det hele køre bare rundt i hovedet... Øv hvor er det bare trist at blive forladt

Ville ik forlade dit indlæg uden en masse   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

NatalieElizabeth

Du er bare overhovedet ikke ynkelig! Det er fandme ham der er ynkelig! Ej, hvor bliver jeg bare gal lige nu på dine vegne!  Hvor er han dog et pik-hoved! At forlade sin datter og gravide kæreste - det er skide flot! 

Nu har jeg ikke selv børn - er første gangs gravid med termin til november så jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig så meget om hvad der er smart og ikke smart mht din datter i denne her situation men jeg tror jeg havde gjort det samme som dig. Jeg tror bare hun har allermest brug for tryghed lige nu, hendes verden er jo faldet totalt sammen efter hendes far er skredet - så hun har nok bare rigtig meget brug for at vide at du i hvert fald ikke forlader hende. 

Mht. at han har beslutter hvornår han skal se sin datter - der synes jeg faktisk at du har ret til at sige fra eller til. Jeg mener, selvfølgelig skal han se sin datter - men så må det være når det passer ind i dig og din datters skema…. Nu skal han jo lige huske på at det var HAM der valgte at skride - så har man sgu heller ikke så meget ret til at sætte dagsorden længere! 

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

NatalieElizabeth skriver:

Du er bare overhovedet ikke ynkelig! Det er fandme ham der er ynkelig! Ej, hvor bliver jeg bare gal lige nu på dine vegne!  Hvor er han dog et pik-hoved! At forlade sin datter og gravide kæreste - det er skide flot! 

Nu har jeg ikke selv børn - er første gangs gravid med termin til november så jeg kan selvfølgelig ikke udtale mig så meget om hvad der er smart og ikke smart mht din datter i denne her situation men jeg tror jeg havde gjort det samme som dig. Jeg tror bare hun har allermest brug for tryghed lige nu, hendes verden er jo faldet totalt sammen efter hendes far er skredet - så hun har nok bare rigtig meget brug for at vide at du i hvert fald ikke forlader hende. 

Mht. at han har beslutter hvornår han skal se sin datter - der synes jeg faktisk at du har ret til at sige fra eller til. Jeg mener, selvfølgelig skal han se sin datter - men så må det være når det passer ind i dig og din datters skema…. Nu skal han jo lige huske på at det var HAM der valgte at skride - så har man sgu heller ikke så meget ret til at sætte dagsorden længere! 

Tak, man føler sig bare temmelig ynkelig.
Altså jeg har en lærerplads langt væk. Kunne ikke finde et job jeg havde det godt i med den uddannelse jeg havde så fandt en lærerplads langt væk. En fælles beslutning for vi vidste godt det ville blive hårdt. Så for at fortsætte der er jeg ret afhængig af et godt samarbejde og han kan hente og sådan.. Så derfor har han desværre temmelig meget at skulle have sagt.
Har desuden altid brugt hans familie og ser dem som min egen familie da min egen er temmelig splittet

Anmeld

4. maj 2014

Ida b

Sikken en idiot!  Har selv Været i nogenlunde samme situation. Gravid med nr 2 barn med en mand der pludselig fuckede alt op, så jeg ikke havde andet valg, end at gå fra ham. Man er så enormt sårbar og man er nervøs for om man nu kan klare det hele selv. Håber for dig og dine børn, at han stadig har tænkt sig at Være far og hjælpe til, når den lille kommer. Sender en masse

Anmeld

4. maj 2014

NatalieElizabeth

Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se kunne gå hen og blive problematisk - men "gider" han hente hver dag? (hvis det nu er tilfældet at han skal det, det ved jeg jo ikke)

Sådan som jeg kan læse det er netop det han er træt af - altså at "alt går op i børn og husholdning" (ja, undskyld jeg kan sgu stadig ikke lade være med at synes han er jordens største nar!!!!!

Håber i hvert fald at du finder ud af det hele! 

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

Ja, det kan jeg selvfølgelig godt se kunne gå hen og blive problematisk - men "gider" han hente hver dag? (hvis det nu er tilfældet at han skal det, det ved jeg jo ikke)

Sådan som jeg kan læse det er netop det han er træt af - altså at "alt går op i børn og husholdning" (ja, undskyld jeg kan sgu stadig ikke lade være med at synes han er jordens største nar!!!!!

Håber i hvert fald at du finder ud af det hele! 

Aner ikke hvad der foregår i hans hoved.. Og er helt enig han er en kæmpe nar. Desværre en kæmpe nar jeg har elsket i 9 år. Han er en god far og har også været en god kæreste. Så ved slet ikke hvor det kommer fra.
Altså han skal hente de fleste dage frem til juli hvor jeg går på barsel (suk) og har en del fridage inden så håber virkelig han er til at samarbejde med indtil da. Så er jeg heldigvis lidt mindre afhængig.

Men fuck en lortesitution at stå i. Er stadig i chok over man kan behandle en anden på den måde... Føler det er en virkelig dårlig joke. Er kun sådan noget der sker i de unge mødre eller sådan noget...
Nåh skal vist lige over det med at føle mig som en total taber...

Men kommer vel snart til det punkt hvor man holder hovedet højt og tror på man kan klare hele verden:-)

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

Ida b skriver:

Sikken en idiot!  Har selv Været i nogenlunde samme situation. Gravid med nr 2 barn med en mand der pludselig fuckede alt op, så jeg ikke havde andet valg, end at gå fra ham. Man er så enormt sårbar og man er nervøs for om man nu kan klare det hele selv. Håber for dig og dine børn, at han stadig har tænkt sig at Være far og hjælpe til, når den lille kommer. Sender en masse

Tak.. Ja håber jeg også. Og tror han vil være far. Han har i hvert fald været en god far indtil nu.

Stor respekt for dig at du har klaret dig igennem.

Anmeld

4. maj 2014

NatalieElizabeth

Ja, det er jo lige det …. en kæmpe nar som man elsker! hmm  det må bare gøre så ondt at blive svigtet på den måde - jeg har (gudskelov) ikke selv prøvet det men for pokker, bare jeg læser det du skriver får jeg en helt knude i maven ved tanken om at det menneske som man skulle stole allermest på - gør sådan noget mod en! Det er så …. tarveligt og ja … jeg har slet ikke ord for det! 

Jeg er dog sikker på du nok skal klare det - men jeg kan godt forstå at chokket lige skal fortage sig og man lige skal lande, for det må sgu føles som om man er blevet kastet til månen og tilbage igen.

Du er langt fra en taber - i min verden … er han den størte taber! Han taber en dejlig kæreste, en skøn datter og et lille nyt mirakel der er på vej. Det er ham - der har smidt guld på gaden! 

Anmeld

4. maj 2014

Sujan

Ja, det er jo lige det …. en kæmpe nar som man elsker! hmm  det må bare gøre så ondt at blive svigtet på den måde - jeg har (gudskelov) ikke selv prøvet det men for pokker, bare jeg læser det du skriver får jeg en helt knude i maven ved tanken om at det menneske som man skulle stole allermest på - gør sådan noget mod en! Det er så …. tarveligt og ja … jeg har slet ikke ord for det! 

Jeg er dog sikker på du nok skal klare det - men jeg kan godt forstå at chokket lige skal fortage sig og man lige skal lande, for det må sgu føles som om man er blevet kastet til månen og tilbage igen.

Du er langt fra en taber - i min verden … er han den størte taber! Han taber en dejlig kæreste, en skøn datter og et lille nyt mirakel der er på vej. Det er ham - der har smidt guld på gaden! 

Igen tak for dine ord.. Er sgu meget rart lige at få lidt opbakning herinde og lige få ord på og sådan. For må indrømme, at jeg ikke har fortalt det til så mange endnu. Synes simpelthen det er for pinligt.

Er det der gør ondt. Den person man troede man kunne stole på og var ens anden halvdel gør det værste mod en. Den skal sgu lige bearbejdes...

Anmeld

5. maj 2014

klmf

Sådan en umoden røv med ører

Du skal nok klare det. Og alle kneb gælder mht børnene lige nu, gør det der fungerer, så hverdagen bliver så overkommelig som muligt. Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.