smider 6årig i vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

-Sigrid-

Yurie skriver:

De skal i hvert fald lukkes inde. Jeg tør slet ikke tænke på hvad de kunne finde på næste gang, hvis de ikke får dårlig samvittighed over at smide en lille dreng i vandet og så efterlade ham. sku uhyggeligt.

Ahh ok.. Kunne godt være du havde læst noget jeg ikke havde.

Præcis, og prøv lige at forestille dig at være deres forældre

Haha jeg havde bare tænkt lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

TNBC

-Sigrid- skriver:

Præcis, og prøv lige at forestille dig at være deres forældre

Haha jeg havde bare tænkt lidt 

Jeg ville være så flov og gal... (ved godt at man ikke må og ville ikke gøre det) men have lyst til at give dem en kæmpe røvfuld og så af sted til politiet, for når man opfører sig som sådan en idiot, er der ingen kære mor, så må man tage sin straf som en mand.

Ja, tænke det sker også en gang i mellem for mig

Anmeld

3. maj 2014

Phoenix

Er chokeret over nogen kan være så væmmelige og udføre en sådan afstumpet handling. Det er jo reelt et mordforsøg og bør straffes sådan.

Det barn må have været så bange. Og det var jo ikke bare en tankeløs handling. Nej, de trak ham fra legepladsen og ned til havnen, hvorefter de bare smed ham i vandet og skred. Håber de får en mega straf og skal betale en stor erstatning til den stakkels dreng. 

Anmeld

3. maj 2014

-Sigrid-

Yurie skriver:

Jeg ville være så flov og gal... (ved godt at man ikke må og ville ikke gøre det) men have lyst til at give dem en kæmpe røvfuld og så af sted til politiet, for når man opfører sig som sådan en idiot, er der ingen kære mor, så må man tage sin straf som en mand.

Ja, tænke det sker også en gang i mellem for mig

Kender det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.