smider 6årig i vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Yurie skriver:

Nok ikke... Men så må der være nogen der kan banke det ind i hovedet på dem? Spærre dem ind eller noget, for hvis de kan finde på at gøre det, for ingen grund, tænk på hvad de så kan finde på, hvis en pige, måske siger nej til en date/kys, deres forældre siger nej til noget..
For hvis de ikke har dårlig samvittighed over at smide en forsvarsløs dreng i vandet, hvad vil så give dem dårlig samvittighed?

Fuldstændig enig, tør slet ikke tænke på hvad de ellers kunne finde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

TNBC

Dut-ugle skriver:

Fuldstændig enig, tør slet ikke tænke på hvad de ellers kunne finde på

Det er jo tit sådan det starter, i det små og så vokser det sig større. Og hvis de ikke får noget hjælp, kan vi ende med at stå med en artikel om mord(ved det er lidt voldsomt) og så står folk og siger; Der kunne være gjort noget.. Hvis de havde fået hjælp, havde personen været i live..

Det er lidt skræmmende, hvad der får to unge mænd til at smide en dreng i vandet på den måde. Håber virkelig snart at de finder dem.

Anmeld

3. maj 2014

Frk.S

Fy for fanden da, hvor sygt.

Sådan nogle snotunger.... 

Anmeld

3. maj 2014

mulle85

det er da sygt det der, utroligt hvad der sker oveni hovedet på sådan nogle mennesker, det er da sygt!

Anmeld

3. maj 2014

Pcokate

Yurie skriver:

det er den her artikel: http://ekstrabladet.dk/112/article2274923.ece

To drenge smed en 6årig dreng i vandet, hvor han ikke kunne bunde og skred så bare og efterlod ham til sin skæbne. Han overlevede, fordi at hans søster var med ham og fik ham op af vandet.

Ej, hvad sker der lige for dem!

Anmeld

3. maj 2014

-Sigrid-

I mine øjne er det lige så slemt som hvis han havde været død, syntes derfor de skulle dømmes som mordere. De kan ikke regne med at en seksårig kan svømme, og slet ikke regne med at en niårig kan fiske ham op igen. De ventede ikke for at se om han overlevede, så de skal sgu dømmes hårdt, præcis lige så hårdt som en voksen! Når man er 16 ved man sgu godt hvad mord er... 

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Pcokate skriver:

Ej, hvad sker der lige for dem!

De er syge i hovedet. Hvad får en til at smide en forsvarsløs dreng i vandet og så efterlade ham?

Jeg håber de finder dem hurtigt og at de får en god lærestreg/straf.

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

-Sigrid- skriver:

I mine øjne er det lige så slemt som hvis han havde været død, syntes derfor de skulle dømmes som mordere. De kan ikke regne med at en seksårig kan svømme, og slet ikke regne med at en niårig kan fiske ham op igen. De ventede ikke for at se om han overlevede, så de skal sgu dømmes hårdt, præcis lige så hårdt som en voksen! Når man er 16 ved man sgu godt hvad mord er... 

De kan også få op til 8år(ved godt at man kan få mere for mord, men man kan også få mindre)

Håber også de bliver straffet hårdt, for de idioter skal da slet ikke rende rundt i gaderne. tænk på hvad de finder på næste gang og at det næste offer ikke er lige så heldig som Julius her??

16år?? var det ikke ham de troede havde noget med det at gøre, men han ikke havde??

Anmeld

3. maj 2014

-Sigrid-

Yurie skriver:

De kan også få op til 8år(ved godt at man kan få mere for mord, men man kan også få mindre)

Håber også de bliver straffet hårdt, for de idioter skal da slet ikke rende rundt i gaderne. tænk på hvad de finder på næste gang og at det næste offer ikke er lige så heldig som Julius her??

16år?? var det ikke ham de troede havde noget med det at gøre, men han ikke havde??

Det ved jeg, men jeg syntes (helt personligt) nu stadig de skulle dømmes som morder
Det var bare et skud fordi når en var fulgt ville de andre nok være på nogenlunde samme alder  

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

-Sigrid- skriver:

Det ved jeg, men jeg syntes (helt personligt) nu stadig de skulle dømmes som morder
Det var bare et skud fordi når en var fulgt ville de andre nok være på nogenlunde samme alder  

De skal i hvert fald lukkes inde. Jeg tør slet ikke tænke på hvad de kunne finde på næste gang, hvis de ikke får dårlig samvittighed over at smide en lille dreng i vandet og så efterlade ham. sku uhyggeligt.

Ahh ok.. Kunne godt være du havde læst noget jeg ikke havde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.