smider 6årig i vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.374 visninger
23 svar
9 synes godt om
3. maj 2014

TNBC

Hvad sker der lige i hovedet på de to fyre at de smider en dreng i vandet og efterlader ham? -fordi han sagde nej til noget slik?  det er jo sygt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Yurie skriver:

Hvad sker der lige i hovedet på de to fyre at de smider en dreng i vandet og efterlader ham? -fordi han sagde nej til noget slik?  det er jo sygt...

De skulle have samme tur bare med hænder og fødder bundet
Hold op hvor ville jeg skamme mig hvis det var mit barn der mener den opførelse er i orden

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Dut-ugle skriver:

De skulle have samme tur bare med hænder og fødder bundet
Hold op hvor ville jeg skamme mig hvis det var mit barn der mener den opførelse er i orden

Jeg forstår bare ikke hvorfor de gør det. For sjov? Og hvorfor kun drengen?? Jeg kan slet ikke forstå den tankegang, at bare at slæbe en skrigende dreng ud til vandet og smider ham i, og så bare efterlade ham. Hvis han havde været alene, havde de sikkert stå med en mordtiltale over dem.

Anmeld

3. maj 2014

Dut-ugle

Yurie skriver:

Jeg forstår bare ikke hvorfor de gør det. For sjov? Og hvorfor kun drengen?? Jeg kan slet ikke forstå den tankegang, at bare at slæbe en skrigende dreng ud til vandet og smider ham i, og så bare efterlade ham. Hvis han havde været alene, havde de sikkert stå med en mordtiltale over dem.

Nej jeg forstår heller ikke deres tankegang der må i hvert fald foregå et eller andet unormalt oven i bøtten på dem når man kan gøre sådan ved et forsvarsløst lille barn
Håber straffen bliver høj til trods for at søsteren fik reddet ham.

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Dut-ugle skriver:

Nej jeg forstår heller ikke deres tankegang der må i hvert fald foregå et eller andet unormalt oven i bøtten på dem når man kan gøre sådan ved et forsvarsløst lille barn
Håber straffen bliver høj til trods for at søsteren fik reddet ham.

Det tror jeg den bliver. de gør det jo bevidst og det at de efterlader ham, til at dø, hvis søsteren ikke havde været der. Det er vel mordforsøg. Jeg kan ikke huske hvad der præcis stod i artiklen omkring straffen.

Men jeg håber fandeme at de har det dårligt, ellers er der helt sikkert nogen der skal sørge for at de har det dårligt.

Anmeld

3. maj 2014

LMX

Er jeg gået glip af noget??

Anmeld

3. maj 2014

Dut-ugle

Yurie skriver:

Det tror jeg den bliver. de gør det jo bevidst og det at de efterlader ham, til at dø, hvis søsteren ikke havde været der. Det er vel mordforsøg. Jeg kan ikke huske hvad der præcis stod i artiklen omkring straffen.

Men jeg håber fandeme at de har det dårligt, ellers er der helt sikkert nogen der skal sørge for at de har det dårligt.

Den paragraf de mener at de vil kunne straffes ud fra giver op til 8 år.
Mon folk der kan udfører sådan en handling er i stand til at have dårlig samvittighed

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

LMX skriver:

det er den her artikel: http://ekstrabladet.dk/112/article2274923.ece

To drenge smed en 6årig dreng i vandet, hvor han ikke kunne bunde og skred så bare og efterlod ham til sin skæbne. Han overlevede, fordi at hans søster var med ham og fik ham op af vandet.

Anmeld

3. maj 2014

Dut-ugle

LMX skriver:

http://ekstrabladet.dk/112/article2274923.ece

Anmeld

3. maj 2014

TNBC

Dut-ugle skriver:

Den paragraf de mener at de vil kunne straffes ud fra giver op til 8 år.
Mon folk der kan udfører sådan en handling er i stand til at have dårlig samvittighed

Nok ikke... Men så må der være nogen der kan banke det ind i hovedet på dem? Spærre dem ind eller noget, for hvis de kan finde på at gøre det, for ingen grund, tænk på hvad de så kan finde på, hvis en pige, måske siger nej til en date/kys, deres forældre siger nej til noget..
For hvis de ikke har dårlig samvittighed over at smide en forsvarsløs dreng i vandet, hvad vil så give dem dårlig samvittighed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.