Oh crap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Åhh det er op af bakke! Jeg håber de vil hjælpe jer med det samme med den forhistorie l har! Jeg håber at jeres læge kan hjælpe jer!

Ja det er godt nok op af bakke 

Men hvad jeg kan læse mig frem til på nettet så ryger de fleste direkte i behandlingen når "fejlen" ligger hos manden - så lad os håbe og  for at vi også gør det selvom vi har et barn sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

grinny

Inger skriver:

mon ikke i får hjælp hurtigt. 

Jeg havde en MA i juni 2011 og vi gik til lægen "allerede" i april 2012 og fik der også svar på at manden har sædceller der er kropumulige i alle henseender, der var en del ting galt med ham.. Vi fik en henvisning, hurtigt tid, mig undersøgt og vupti i juni 12 havde vi vores første inseminerings forsøg, altså kun 2 mdr fra vi sad hos lægen, det var hurtigt i min verden. 

Vi skulle på ingen måde argumentere for at komme i behandling, ( ved ikke om det var pga vores alder, vi er 36 og 38 år )så skynd jer at komme afsted til lægen og husk sædkvalitet kan ændre sig hele tiden Og intet er umuligt, for hende der sover i barnevogn lige nu, hun er altså lavet på gammeldags manér, selvom det skulle have været en svær opgave. 

Håber også de sender os hurtigt videre, men er bange for at de siger at vi jo har lavet et barn sammen på naturlig metode 

Tog din mand nogle piller for at forbedre kvaliteten?

Anmeld

1. maj 2014

esioul

grinny skriver:

Håber også de sender os hurtigt videre, men er bange for at de siger at vi jo har lavet et barn sammen på naturlig metode 

Søde dig. Jeg kender en der også har mistet lidt før termin og de er i behandling og det er IKKE egenbetaling.

I kommer nok ikke foran i køen mht. forsamtale, men det er altid noget at kæresten er blevet udredt så i ikke skal vente på det.

Anmeld

1. maj 2014

grinny

esioul skriver:

Søde dig. Jeg kender en der også har mistet lidt før termin og de er i behandling og det er IKKE egenbetaling.

I kommer nok ikke foran i køen mht. forsamtale, men det er altid noget at kæresten er blevet udredt så i ikke skal vente på det.

Det var dog dejligt at vide 

Nu fik du lige mit humør til at stige lidt 

Anmeld

1. maj 2014

tarkoflen

grinny skriver:

Ja det er godt nok op af bakke 

Men hvad jeg kan læse mig frem til på nettet så ryger de fleste direkte i behandlingen når "fejlen" ligger hos manden - så lad os håbe og  for at vi også gør det selvom vi har et barn sammen

Grunden til at det tog tre år at få isaac er jo nok at din kæreste har nedsat sædkvalitet, det må l kunne argumentere for

Skal han afsted til en ekstra prøve? Hvis han skal så ville jeg faktisk overveje at vente med at booste kvaliteten, så l ikke risikerer at den er ok 2. gang og derfor ikke får lov til at få hjælp. Ved godt det måske er lidt dårlig stil, men l har behov for hjælp og ikke behov for at l skal prøve selv i et helt år inden l kan få hjælp!

Men jeg aner heller ikke hvor lang tid man bør tage pillerne/lægge kosten om før man kan se en ændring.

Anmeld

1. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
grinny skriver:

Ja tror jeg fik proppet noget zink, selen, D-vitaminer i ham. Han tog vist også en gravitamin hver dag.  Om det hjælper ved jeg ikke, men det skader ihvertfald ikke at manden tager de her vitaminer. 

Ved fertilitetslægen fik jeg taget blodprøver, og fik gennemskyllet mine æggeledere, og manden fik scannet hans pung, og alt normalt. Sørg for at spørg ind til sædprøven, der er mange ting de ser på den. Vi fik umiddelbart kun det svar at den var nedsat, de fandt 2 mill i den første prøve, ikke mange... Men da vi kom til fertilitetslægen forklarede han os at det var en ting at der var få sædceller, de svømmede også for langsomt, deres hoveder var ikke stærke nok til at trænge ind i et æg, og så dannede han så lige antistoffer i hans sædvæske, så han mere eller mindre slog sine egne soldater ihjel   

Anmeld

1. maj 2014

Papillon

Det er jeg ked af at høre Har fulgt lidt med på sidelinjen, og vi var også frustrerede over manglende graviditet samtidigt på et tidspunkt.

Vi har aldrig fået det bekræftet, men har haft mistanke om, at min kærestes sædkvalitet ikke var på toppen. For os lykkedes det efter et år, hvor han den sidste halvanden måned havde taget vitaminer. Om det var pillerne eller tilfældet, der gjorde det, kan jeg ikke svare på, men det er et forsøg værd, mens man venter! Han tog multivitamin, zink og Q10 efter inspiration fra kanonkuren

Anmeld

1. maj 2014

tweety2060

grinny skriver:

Det skal du ikke undskylde, det kan du jo ikke vide  

Jeg synes også det er forkert at det bare er slynget ud og så er den lukket der! Vi fik ikke en gang en tid til at komme op og snakke med lægen, men som sagt heller ikke vores rigtige læge! 

Tror bare vi prøver at holde næste uge ud og så ringer når vores egen er tilbage 

Ved du om sæden er oprenset på sygehuset ?
I tiderners morgen var vores sæd også "fin "ved lægen, men den var heller ikke oprenset og det gav et helt andet resultat,for der blev der kigget på mobilitet mm... Og Så blev dommen at det var 0,5-2 mill.
Tænker om det kunne være bedre ikke vide resultatet når man ikke ved hvad man skal handle på....
HÅber dog i kan finde roen til egen læge er tilbage
Jo mere jeg læser dine svar, så tanker jeg at I er kvalificeret til hjælp når det har taget 3 år at blive gravid.
Håbet er dog i klares det selv men det kan jo være at kræver mere held at blive gravid igen..

Anmeld

1. maj 2014

grinny

Papillon skriver:

Det er jeg ked af at høre Har fulgt lidt med på sidelinjen, og vi var også frustrerede over manglende graviditet samtidigt på et tidspunkt.

Vi har aldrig fået det bekræftet, men har haft mistanke om, at min kærestes sædkvalitet ikke var på toppen. For os lykkedes det efter et år, hvor han den sidste halvanden måned havde taget vitaminer. Om det var pillerne eller tilfældet, der gjorde det, kan jeg ikke svare på, men det er et forsøg værd, mens man venter! Han tog multivitamin, zink og Q10 efter inspiration fra kanonkuren

Det er helt klart et forsøg værd 

Har ikke lyst til at det skal tage lige så lang tid igen 

Anmeld

1. maj 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Ved du om sæden er oprenset på sygehuset ?
I tiderners morgen var vores sæd også "fin "ved lægen, men den var heller ikke oprenset og det gav et helt andet resultat,for der blev der kigget på mobilitet mm... Og Så blev dommen at det var 0,5-2 mill.
Tænker om det kunne være bedre ikke vide resultatet når man ikke ved hvad man skal handle på....
HÅber dog i kan finde roen til egen læge er tilbage
Jo mere jeg læser dine svar, så tanker jeg at I er kvalificeret til hjælp når det har taget 3 år at blive gravid.
Håbet er dog i klares det selv men det kan jo være at kræver mere held at blive gravid igen..

Vi aner faktisk ingenting når jeg læser hvad i andre har fået af vide 

Vi har ikke fået af vide hvor mange der var, om de svømmede dårligt eller noget som helst, bare at den var moderat nedsat  Ja så er det jo bare lige hvad det betyder.

Jeg håber også de mener vi er kvalificeret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.