Oh crap

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.439 visninger
32 svar
8 synes godt om
1. maj 2014

grinny

Så fik vi svar på kærestens sædprøve. Moderat nedsat sædkvalitet, 20%.          Hvad nu? Skal vi vente et helt år før de vil hjælpe os, eller kan vi mon få dem til at hjælpe os med det samme? Åh jeg kan slet ikke overskue at det kommer til at tage lige så lang tid igen  Kan i ikke hjælpe mig med nogle svar piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2014

tweety2060

Åh ! Kan desværre ikke huske grænsen... Men både heldigvis og desværre har I jo været gravide, så det kan lykkes på egen hånd. Behandlingsverden er ikke noget man skal ønske sig med mindre det er absolut nødvendigt.... Har I ikke et barn sammen ? For i det offentlige er det kun første barn man kan få hjælp til, ellers er det egenbetaling. Kan jo ikke udtale mig om der gælder andre regler for jer, med forhistorien mm.
Håber du får svar på jeres spørgsmål, men mon ikke egen læge kan svare ?
Pøj pøj søde!

Anmeld

1. maj 2014

tweety2060

tweety2060 skriver:

Åh ! Kan desværre ikke huske grænsen... Men både heldigvis og desværre har I jo været gravide, så det kan lykkes på egen hånd. Behandlingsverden er ikke noget man skal ønske sig med mindre det er absolut nødvendigt.... Har I ikke et barn sammen ? For i det offentlige er det kun første barn man kan få hjælp til, ellers er det egenbetaling. Kan jo ikke udtale mig om der gælder andre regler for jer, med forhistorien mm.
Pøj pøj søde!

Det lyder måske lidt hårdt, det skrevne, men er altså ment på den mest kærlig måde.....

Anmeld

1. maj 2014

esioul

grinny skriver:

Så fik vi svar på kærestens sædprøve. Moderat nedsat sædkvalitet, 20%.          Hvad nu? Skal vi vente et helt år før de vil hjælpe os, eller kan vi mon få dem til at hjælpe os med det samme? Åh jeg kan slet ikke overskue at det kommer til at tage lige så lang tid igen  Kan i ikke hjælpe mig med nogle svar piger?

kvaliteten kan svinge meget. Skal han ik have taget en mere efter 3 mdr?

Anmeld

1. maj 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Pøj pøj søde!

Vi har kun Isaac sammen, så ved ikke om vores historie gør et eller andet.

Jeg kan bare slet ikke overskue hvis der går 3 år igen, og min læge er først tilbage i uge 20 

Anmeld

1. maj 2014

grinny

esioul skriver:

kvaliteten kan svinge meget. Skal han ik have taget en mere efter 3 mdr?

Det sagde lægen ikke noget om, men det er så heller ikke vores rigtige læge.

Ringer når vores er tilbage for vi har faktisk ikke fået særlig mange informationer 

Anmeld

1. maj 2014

tweety2060

grinny skriver:

Vi har kun Isaac sammen, så ved ikke om vores historie gør et eller andet.

Jeg kan bare slet ikke overskue hvis der går 3 år igen, og min læge er først tilbage i uge 20 

Kunne ikke huske om i havde en i forvejen sorry!
MOn dog ikke der er hjælp at hente, når I forsøgte så lang tid inden det lykkes med Isaac ?!?
Men i skal da have en snak om det. Man burde ikke bare få et tal slynget i hovedet uden en forklaring/ handleplan...

Anmeld

1. maj 2014

tarkoflen

Åhh det er op af bakke! Jeg håber de vil hjælpe jer med det samme med den forhistorie l har! Jeg håber at jeres læge kan hjælpe jer!

Anmeld

1. maj 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

mon ikke i får hjælp hurtigt. 

Jeg havde en MA i juni 2011 og vi gik til lægen "allerede" i april 2012 og fik der også svar på at manden har sædceller der er kropumulige i alle henseender, der var en del ting galt med ham.. Vi fik en henvisning, hurtigt tid, mig undersøgt og vupti i juni 12 havde vi vores første inseminerings forsøg, altså kun 2 mdr fra vi sad hos lægen, det var hurtigt i min verden. 

Vi skulle på ingen måde argumentere for at komme i behandling, ( ved ikke om det var pga vores alder, vi er 36 og 38 år )så skynd jer at komme afsted til lægen og husk sædkvalitet kan ændre sig hele tiden Og intet er umuligt, for hende der sover i barnevogn lige nu, hun er altså lavet på gammeldags manér, selvom det skulle have været en svær opgave. 

Anmeld

1. maj 2014

grinny

tweety2060 skriver:

Kunne ikke huske om i havde en i forvejen sorry!
MOn dog ikke der er hjælp at hente, når I forsøgte så lang tid inden det lykkes med Isaac ?!?
Men i skal da have en snak om det. Man burde ikke bare få et tal slynget i hovedet uden en forklaring/ handleplan...

Det skal du ikke undskylde, det kan du jo ikke vide  

Jeg synes også det er forkert at det bare er slynget ud og så er den lukket der! Vi fik ikke en gang en tid til at komme op og snakke med lægen, men som sagt heller ikke vores rigtige læge! 

Tror bare vi prøver at holde næste uge ud og så ringer når vores egen er tilbage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.