At tage barn med på fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Selvfølgelig kan man det.

På den klinik vi gik på,havde de lavet et hjørne direkte med legetøj og bøger til børnene,og der var tit børn på klinikken i alle aldre,og de var altid mere end velkommen. 

Jeg havde op til flere gange begge mine børn med,da de ikke kunne passes,på de tidspunkter,hvor mine scanninger lå.

Ingen ved jo hvor længe,man har måtte kæmpe for de børn man allerede har,ingen af os går jo rundt,med et skilt i panden,der fortæller hvordan og hvor lang tid vores børn har taget at lave.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2014

Bliss

Jeg kan overhovedet ikke se noget problem med det!

Det er da bare livsbekræftende. Der er jo også børn på gaden når man kommer ud af klinikken, osv osv osv.

Glæd jer!

Anmeld

29. april 2014

mpr

Jeg ville blive meget negativt påvirket hvis der pludselig var nogen der tog børn med på den klinik vi er på, børn er et følsomt emne, og hver gang jeg er til scanning er følelserne endnu mere uden på tøjet.. Hver gang jeg igen får afvide der intet er sket så ville min verden bryde sammen i det øjeblik, hvis der sad børn i ventelokalet... Så nej synes ikke man kan være bekendt at tage børn med sådan et sted

Anmeld

29. april 2014

HopinWishin

Elgaard73 skriver:

Vi har haft vores dreng med en enkelt gang ( til en ægoplægning). Det var ikke planen at han skulle med, men vores barnepige meldte sig syg, lige kort inden at vi skulle afsted, så vi blev nødt til at tage ham med.

Men vi valsede ikke bare ind på klinikken med ham. Jeg gik ind og spurgte først om han måtte komme med ind. Det måtte han gerne, men de placerede os ikke i venteværelset, men lidt nede af gangen (hvor der forøvrigt også var lidt legetøj, så vi var nok ikke de første der havde et barn med). Og det syntes jeg var helt fint. Ville ikke selv have brudt mig om at sidde i venteværelset, netop af skræk for at støde eller såre nogen. Jeg havde det faktisk rigtig dårligt, med at have ham med.

Havde han ikke måttet komme med ind, så ville vi også have haft fuld forståelse for det. Så var Far bare blevet ude i bilen med ham, imens jeg var inde.

Det er egetnlig derfor jeg har skrevet herinde =) 

Det har nemlig været lidt et puslespil at få til at gå op.. Men.. nu er det lykkes.. og vi tager alene afsted og lader 'storesøster' blive passet! 

Anmeld

14. maj 2014

Åse

Jeg synes godt man kan tage sit barn med, men ville aldrig tage det med ind til selve møde kun ude i venteværelset, og så kan man tænke hvor sjovt det er for et barn at være der. Jeg ville kun blive glad for at se et barn på en klinik, så kan man jo se et 'resultat' og glæde sig til det bliver ens tur...

Anmeld

14. maj 2014

Kløver

Synes det er ok, der kan jo være årsager til at man er nød til at medbringe et barn, ved feks akut opstået sygdom, barnepassningen pludselig ik kan lade sig gøre osv osv. Det er ikke anderledes end at se børn ved lægen eller andre steder, og ved den gynækolog jeg gik ved, var der jo mange andre årsager til at komme end kun behandling, så der kunne man sagtens risikere spædbørn og opefter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.