At tage barn med på fertilitetsklinik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.118 visninger
25 svar
34 synes godt om
28. april 2014

HopinWishin

Ærligt! Synes I det er ok at tage sit barn med på fertilitetsklinikken, når man skal til skanninger etc ved projekt lillebror/søster?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Tvillingemor80

HopinWishin skriver:

Ærligt! Synes I det er ok at tage sit barn med på fertilitetsklinikken, når man skal til skanninger etc ved projekt lillebror/søster?? 

Jeg synes det er en voksen ting hvis jeg skal være ærlig - MEN har aldrig stået i det, så kan godt værre det er mig der er sippet Også meget an på alder måske ..

Anmeld

28. april 2014

Malene76

HopinWishin skriver:

Hvis det er på en fertilitetsklinik hvor der sandsynligvis sidder mennesker der kæmper for at få børn, så kan jeg ikke få mig til at tage min søn med. Min søn er ICSI barn og vi er i gang igen. Vi holder dog pause til efter sommerferien da jeg har en discuspolaps som jeg forsøger at komme mig over. Jeg har ikke haft Felix med når jeg har haft aftaler. Det kommer han heller ikke. 

Kh. Malene 

Anmeld

28. april 2014

Lilotte87

Nej. 

Der kan sidde en kvinde som skal ind og have besked om at hun aldrig bliver biologisk mor.

Der er børn alle vegne og hurra for det men på klinikkerne synes jeg der skal være "helle".

Anmeld

28. april 2014

esioul

HopinWishin skriver:

Nej det kan man ikke tillade sig overfor dem der kæmper! børn hører ikke til på en fertilitetsklinik.

Anmeld

28. april 2014

ønskebørn74

HopinWishin skriver:

Det kan man indimellem blive nødt til, for scannes de rigtige dage skal man jo.. Og har man et barn man ikke lige kan få passet er der jo ikke noget valg..

Anmeld

28. april 2014

quindelist

HopinWishin skriver:

Jeg synes at man bør lade børnene blive hjemme -af hensyn til de andre i venteværelset.

De eneste børn jeg synes hører til på en fertilitetsklinik er de helt små der kommer for at blive vist frem

Anmeld

28. april 2014

Lisbeth1985

Nej!! Venterummet på en Fertilitetsklinik er ikke et passende sted for børn...

Anmeld

28. april 2014

HopinWishin

Det er nok også det min mand og jeg mener inderst inde =)

Anmeld

28. april 2014

Mama85

HopinWishin skriver:

Nej, det synes jeg ikke. Det er mest af hensyn til de ventende på venteværelset, og hvad får børn ud af det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.