Kan det lade sig gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

Kender det ikke så godt der ude. Men der er selvfølgelig ting at tænke over når man er enlig mor, så må du bare finde ud af hvordan du vil bruge dine penge, men børn bliver ikke billigere.

Nej ved nu godt børn ikke bliver billigere. Men skulle bare være sikker på det ikke bare var mig der var lidt nærig ved at give 7500 for en 3 værelset lejlighed, og synes det var mega dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Nej ved nu godt børn ikke bliver billigere. Men skulle bare være sikker på det ikke bare var mig der var lidt nærig ved at give 7500 for en 3 værelset lejlighed, og synes det var mega dyrt

Hvis du vil må du gerne skrive privat til mig !

Jeg skal ogs begynde su her den 1-8 og har fået en 4 værelses lejlighed til 7400 ..

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Moooooooartilto:) skriver:

Hvis du vil må du gerne skrive privat til mig !

Jeg skal ogs begynde su her den 1-8 og har fået en 4 værelses lejlighed til 7400 ..

Men er du enlig ?

Anmeld

27. april 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Men er du enlig ?

Dog ikk

Meeen vi får hverken hjælp til bh og vs eller bolig støtte .. Meen jeg hat ikk lyst til at uddybe min økonomi i et forum hvor jeg ikk er ano

Anmeld

27. april 2014

Francisca

Anonym skriver:

Jeg bliver alene med mit barn. Jeg er på kontanthjælp men skal jo snart studere, og kommer på elevløn. Men har en husleje på 7500kr også en el regning på 1500kr også har jeg jo også gæld jeg skal af med. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal kunne få det til at løbe rundt. Der skal jo også mad på bordet bleer osv. Puha synes der er meget

Hvad hvis du henvender dig på kommunen kan de så ikke finde noget billigere til dig? Og hvilken by bor du præcis i? For hvis du bor 30min fra København burde du kunne få billigere bolig.

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Moooooooartilto:) skriver:

Dog ikk

Meeen vi får hverken hjælp til bh og vs eller bolig støtte .. Meen jeg hat ikk lyst til at uddybe min økonomi i et forum hvor jeg ikk er ano

Forståeligt

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

Hvad hvis du henvender dig på kommunen kan de så ikke finde noget billigere til dig? Og hvilken by bor du præcis i? For hvis du bor 30min fra København burde du kunne få billigere bolig.

Jo der er bare lang ventetid og de har ikke akut.

Anmeld

27. april 2014

Francisca

Anonym skriver:

Jo der er bare lang ventetid og de har ikke akut.

De burde have lidt akut hvis du ikke har råd til at blive boende du kan jo ikke stå på gaden.

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

Francisca skriver:

De burde have lidt akut hvis du ikke har råd til at blive boende du kan jo ikke stå på gaden.

Har de desværre ikke. Havde de ikke da jeg var gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.