Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Zelina er lige blevet klippet for første gang her for en uge siden. Hun er 2,5 år. Jeg havde egentlig ikke lyst fordi hun har lange flotte slangekrøller. Men alle kørte på at ej det var baby hår og det skulle klippes så det var lige tykt over det hele (fordi det var tyndere nederst) hun har en pagefrisure nu og er faktisk ret ked af det. Jeg lader ikke udefrakommende presse mig til at klippe hende igen!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maria&Lukas skriver: Alle spørg om Lukas ikke snart skal klippes, synes faktisk det er skide irriterende. Vil ikke have ham klippet endnu, synes han er så sød med sit lange hår i nakken og lange pandehår. Også synes jeg det er lidt ømt punkt. Han er jo stadig min lille baby, og hvis han bliver klippet har han ikke det der pjuskede helt vild tilfældige hår. Så bliver han jo en stor dreng med frisure. Er det mig der er tosset?(Det er lige det bedste billed jeg har hvor man kan se håret)
Alle spørg om Lukas ikke snart skal klippes, synes faktisk det er skide irriterende. Vil ikke have ham klippet endnu, synes han er så sød med sit lange hår i nakken og lange pandehår. Også synes jeg det er lidt ømt punkt. Han er jo stadig min lille baby, og hvis han bliver klippet har han ikke det der pjuskede helt vild tilfældige hår. Så bliver han jo en stor dreng med frisure. Er det mig der er tosset?(Det er lige det bedste billed jeg har hvor man kan se håret)
Uh, jeg tror Bella var 1-1½ år første gang hun blev klippet - hun begyndte først at få hår da hun rundede 1 år
Lillebror er også langsom til at få hår, nu har han da i det mindste fået et par små totter i toppen
Det er da lækkert at de har det pjuskede hår det er jer der bestemmer så bare sig nej, vi kan lide det som det er, eller noget i den retning?
Nu er vores datter født med en hårpragt af dimensioner - men jeg trak den til hun var 9 mdr. Der fik hun også håret tyndet ud. Kan ikke på stående fod huske hvornår lillebror blev klippet første gang.
Min søn er knap 14 mdr og han er ikke blevet klippet endnu. Men han har også mindre hår end din søn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128