Hvornår blev jeres børn klippet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.072 visninger
27 svar
0 synes godt om
25. april 2014

Lukas&Liam<3

Alle spørg om Lukas ikke snart skal klippes, synes faktisk det er skide irriterende. Vil ikke have ham klippet endnu, synes han er så sød med sit lange hår i nakken og lange pandehår. Også synes jeg det er lidt ømt punkt. Han er jo stadig min lille baby, og hvis han bliver klippet har han ikke det der pjuskede helt vild tilfældige hår. Så bliver han jo en stor dreng med frisure. Er det mig der er tosset?

(Det er lige det bedste billed jeg har hvor man kan se håret)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Masig

Maria&Lukas skriver:

Alle spørg om Lukas ikke snart skal klippes, synes faktisk det er skide irriterende. Vil ikke have ham klippet endnu, synes han er så sød med sit lange hår i nakken og lange pandehår. Også synes jeg det er lidt ømt punkt. Han er jo stadig min lille baby, og hvis han bliver klippet har han ikke det der pjuskede helt vild tilfældige hår. Så bliver han jo en stor dreng med frisure. Er det mig der er tosset?

Hvor gammel er han?

Vores var vist omkring et år da han blev klippet første gang sådan rigtigt, og er efterfølgende blevet klippet 3 gange af frisør og studset af mig selv nogle gange, og han er ikke fyldt 2 endnu!!!

Anmeld

25. april 2014

Lukas&Liam<3

Masig skriver:

Hvor gammel er han?

Vores var vist omkring et år da han blev klippet første gang sådan rigtigt, og er efterfølgende blevet klippet 3 gange af frisør og studset af mig selv nogle gange, og han er ikke fyldt 2 endnu!!!

Han er snart 16 måneder

Anmeld

25. april 2014

Carina:-)

De har været ret gamle 

Mine har aldrig haft ret meget hår .

Liva blev klippet her rigtigt for 1år siden da hun ligevar fyldt 5.

Villads er blevet studset ,men ikke mere end det og er 2 . 

Anmeld

25. april 2014

Masig

Maria&Lukas skriver:

Han er snart 16 måneder

Ok, der var vores blevet klippet... Men han havde også mere hår end hvad jeg kan se på billedet at din dreng har... Som det ser ud der, ville jeg kun lige studse pandehåret og så ellers lade resten være lidt endnu... Synes ikke det ser voldsomt ud overhovedet... Men kommer jo også an på hvad man er til... 

Anmeld

25. april 2014

Anitta Kristiansen

Under et halvt år. Han er nu 2,5 år og er blevet klippet 6-7 gange. Til at starte med var håret tynd og fint, men han fik da noget af en tyk manke. det er jo dig der bestemmer, så hvis du vil beholde det sådan så gør det. Her skiftede han hårfarve som han fik klippet hår, så han gik fra meget mørk til helt lyst hår. så det så meget dumt ud at han var mørkhåret men havde en hvid plet i nakken hvor der ikke rigtig var hår.

Anmeld

25. april 2014

Nadia&Daniel

Maria&Lukas skriver:

Da Laura var omkring 3,2 år

Anmeld

25. april 2014

Lukas&Liam<3

Anitta Kristiansen skriver:

Under et halvt år. Han er nu 2,5 år og er blevet klippet 6-7 gange. Til at starte med var håret tynd og fint, men han fik da noget af en tyk manke. det er jo dig der bestemmer, så hvis du vil beholde det sådan så gør det. Her skiftede han hårfarve som han fik klippet hår, så han gik fra meget mørk til helt lyst hår. så det så meget dumt ud at han var mørkhåret men havde en hvid plet i nakken hvor der ikke rigtig var hår.

Ja ved det men er jeg tosset. Vil vidst ikke rigtig indse at min baby er ved at blive stor.

Anmeld

25. april 2014

Masig

Maria&Lukas skriver:

Ja ved det men er jeg tosset. Vil vidst ikke rigtig indse at min baby er ved at blive stor.

Jeg havde det også lidt underligt med det første gang, men det er jo den vej det går 

Anmeld

25. april 2014

Anitta Kristiansen

Maria&Lukas skriver:

Tror det er meget normalt han er jo stadig din 'baby' hvilket min lillebror stadig var da han var 10

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.