Hvornår blev jeres børn klippet første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2014

LinLin

David kan jeg ikke huske, men Adam var lige knapt 1 år...
Han har vildt meget hår og er blevet klippet 3-4 gange om året ca siden

Han så sådan ud inden første gang:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

L&V

Nu har jeg 2 unger med vanvittig meget hår så de har været få måneder første gang, der gjorde jeg det bare selv men vores søn måtte til frisør her da han var 8 måneder der ku jeg ik selv tæmme det mere og vores datter var vel omkring samme alder da frisøren fik tjansen

Anmeld

25. april 2014

B&J

Daniel var sølle 10mdr da han blev klippet første gang fordi hans hår vokser helt vildt  og stadig selv om han er 4år så bliver han klippet mellem 2-3 måned ellers har han hår i øjne og langt ned over ørne

Anmeld

25. april 2014

Lukas&Liam<3

LinLin skriver:

Lukas er lidt kortere i siderne, men pandehåret er vidst lige så langt synes bare det ser så sødt ud, men folk er vidst uenige. Selv min kæreste synes han vil blive sej hvis han bliver klippet.

Anmeld

25. april 2014

Lukas&Liam<3

LinLin skriver:

Lukas er lidt kortere i siderne, men pandehåret er vidst lige så langt synes bare det ser så sødt ud, men folk er vidst uenige. Selv min kæreste synes han vil blive sej hvis han bliver klippet.

Anmeld

25. april 2014

Dr. House

Min søn var 1 år. Jeg kan ikke klare at se langhåret drenge, jeg synes det ser sjusket og beskidt ud.

Min søn har siden han var 1 år blevet klippet så han kun har 12 cm hår hver anden måned. 

Anmeld

25. april 2014

MorDk

Min søn var lidt over 2 år... 

Min datter er 1½ og er endnu ikke blevet klippet...

Anmeld

25. april 2014

Dr. House

Dr. House skriver:

Min søn var 1 år. Jeg kan ikke klare at se langhåret drenge, jeg synes det ser sjusket og beskidt ud.

Min søn har siden han var 1 år blevet klippet så han kun har 12 cm hår hver anden måned. 

12 mm. hår*

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var nok ca 13-14 mdr'er første gang, hun lige fik taget spisserende af pandehåret, fordi de sku ha taget billeder i dp. Men sådan rigtig klippet, der var hun i hvert fald over 2 år. Hun har fint hår, og det vokser ik så hurtigt, så tror ik hun er blevet klippet mere end ca 10 gange i alt på snart 5 1/2 år ( får trimmet pandehåeret jævnlig )

Alberte på snart 2 år, er stadig ik blevet klippet, men hun har mega meget hår, og er så fin, men lidt krøl i. 

Hvis hans hår er som på billedet, ka det da sagtens vente. Vh stine

Anmeld

26. april 2014

lineog4

Han var cirka 15 mnd men som du kan se var det ikke meget der røg  Mine drenge har halvlangt hår begge to....

Kan huske med Dina havde jeg rigtig svært ved at klippe det, men fik så at vide håret blev kraftigere og pænere af at få babylokkerne af...

Billede 1 før klipning

billede 2 efter (undskylder lige for de mutte børn, men det var lige da min skønne Dina var kommet hjem fra sin aller første koloni og bare var helt færdig, og de to andre var vist bare trætte i sympati)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.