Er der nogen der har født UK barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2014

A.n.onym.

Mor Christa skriver:

Hej piger..

Ja.. Jeg er jo 36+6.. Og lillepigen vender stadig forkert - med numsen ned ad.. Og jeg skal til vendingsforsøg på mandag, og er skide nervøs!
Jeg ville høre, om der er nogen der har været til vendingsforsøg, og i så fald: HVORDAN var oplevelsen? Lykkedes det?
Hvis det IKKE lykkedes, er der så nogen herinde, som alligevel valgte at føde vaginalt? altså at føde barnet med numsen først.
Jeg overvejer kraftigt om det er det jeg skal, hvis vi ikke får hende vendt på mandag. 
jeg er meget MEGET bange for KS, og min JM fortalte mig, at de støtter en 100% hvis man vælger at føde naturligt selvom numsen ligger nedad - dog skal jeg vide at risikoen for AKS er lidt stor. 

Men spørgsmålene må være:
1) Er der nogen der vil fortælle om vendingsforsøg?
2) Er der nogen der vil fortælle om vaginal fødsel med barnets numse først 

På forhånd mange tak 

Hvirdan gik dit vendingsforsøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2014

Mor Christa

MommyK skriver:

Hvirdan gik dit vendingsforsøg?

Hehe det gik ikke jm mærkede - Bette lå forkert, fødselslægen mærkede - Bette lå forkert , de ville så scanne for at lave en plan om vending, og da de scannede lå hun skisme rigtigt :p så de har mærket forkert hele tiden!!!

Anmeld

2. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mor Christa skriver:

Hehe det gik ikke jm mærkede - Bette lå forkert, fødselslægen mærkede - Bette lå forkert , de ville så scanne for at lave en plan om vending, og da de scannede lå hun skisme rigtigt :p så de har mærket forkert hele tiden!!!

en smule skræmmende at de ikke kan mærke forskel på hoved og r**, men samtidig virkelig dejligt nyt for dig!!!  

Lækkert!!!

Anmeld

2. maj 2014

Mor Christa

Mor11 skriver:

en smule skræmmende at de ikke kan mærke forskel på hoved og r**, men samtidig virkelig dejligt nyt for dig!!!  

Lækkert!!!

Meget skræmmende! Bange for mit barn bliver født med to hoveder ;-) 

har også bedt dem kontrollere fosterstillingen meget nøje ved diverse undersøgelser her sidst i graviditeten :-) 

men er lykkelig for at hun efter sigende skulle ligge med hovedet ned ad, så jeg kan føde helt normalt )

Anmeld

3. maj 2014

A.n.onym.

Mor Christa skriver:

Ej hvor spøjst - så alle de bekymringer for ingenting :-) håber din fødsel går rigtig godt

Anmeld

3. maj 2014

charlottekri

Mor Christa skriver:

Mange tak fordi du ville dele!
Jamen jeg tror også at de måske råder mig til PKS frem for sædefødsel. 
Men jeg er generelt bange for alt ved KS. Jeg er bange for smerterne efter især! Jeg er bange for hvordan man klare sig bagefter, jeg er bange for hele den tanke, at de skærer mine mavemuskler op! jeg kan bare slet ikke have tanken omkring KS :/

Nu har jeg prøvet både at få ks og føde vaginalt og synes faktisk at begge dele var en rigtig god oplevelse. Smerterne efter ks var lidt slemme de første par dage men de sørger for at smertedække dig, så det var faktisk ikke så slemt igen. I den næste tid vil jeg faktisk sidestille smerterne med hinanden, så det var faktisk ikke så slemt.

Anmeld

3. maj 2014

FruK

Jeg har også prøvet begge dele, og synes bestemt ikke du skal være nervøs for PKS, hvis det alligevel skulle end med det. Jeg synes det var mange gange nemmere endnormal fødsel - og jeg havde en nem fødsel - både under og efter.

Men håber du får lov til at føde normalt - sjovt at de kan tage sådan fejl... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.