Mor Christa skriver:
Mange tak fordi du ville dele.
Du var ikke rædsenslagen for KS så? Fordi det må jeg godt nok indrømme at jeg er ! Fødte vaginalt første gang, og der var jeg jo også meget bange inden.. Men ja.. Nu har jeg jo prøvet dét, og ved hvad man går ind til.
Det ved jeg jo ikke med KS 
min JM fortalte mig også at det kan være ret ubehageligt med vendingsforsøg, men at man kan sige fra når som helst man ønsker - men tænker bare.. Jeg vil jo VIREKELIG gerne have at de får hende vendt så jeg ikke behøver tage stilling til KS 
Men jeg går ud fra at man tager en snak med lægen/JM omkring hvad de vil råde en til at gøre? I forhold til KS vs vaginal fødsel med numsen først?
Mit var første barn og var så bange for de veer dér, så blev næsten lettet da de sagde KS - men der har du jo så erfaringen fra første gang.
selve kejsersnittet var bare super professionelt, der var styr på alt og følte mig i trygge hænder.
Tror også det har lidt at gøre med, hvad lægens holdning til sædefødsel er. De skal jo være neutrale, men det skinnede bare igennem hende jeg talte med, at hun ikke var så glad for sædefødsler.
hvad er det præcist ved KS du er utryg ved?
Jeg er ikke fortaler for en af delene, men kan med det KS jeg har fået, roligt sige at jeg var i meget trygge hænder.
Anmeld