M_V skriver:
Min pige bliver 9 måneder her den 28. og kommer frem med lynets hast ved at møve sig frem som en sæl
Hun er også begyndt at prøve at rejse sig op ad ting, såsom store puder og sofaen.
Hun har gjort det i snart 2 måneder, men hun vil rigtig gerne kravle rigtigt, og bliver meget irreteret over at hun ikke kan kombinere arme og ben endnu.
Så hvornår knækkede jeres unger koden, og kravlede rigtigt? Og hvornår startede de med at rejse sig op af ting?
Mvh
Min datter er 10½ måned og hun kravler endnu ikke - hun møver sig rundt på maven og kommer også rundt i siddende stilling, men kravle gør hun ikke. Hun var dog også først 8 mdr da hun kunne sidde selv og 9 mdr før hun fandt ud af det med at møve sig fremad, så her har vi ikke så travlt. Hun tager det i hendes tempo 
Så dog lige i dag at hun fandt ud af at bevæge sig fra maveliggende stilling op og sidde - hun virkede også selv lidt overrasket over det, men hendes kropskontrol bliver bare bedre og bedre, også selvom hun ikke kravler. Så jeg tror altså ikke det er noget problem. Det er jo ikke alle børn der kravler og der er ingen steder hvor der står at børn SKAL kravle...
Hun er også så småt for nyligt begyndt at ville rejse sig op, dog helst ved hjælp af os forældre og ikke op af ting endnu... men tror det kommer meget snart, for hun vil jo ih så åh så gerne kunne nå nogle flere ting 
Anmeld