Kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.349 visninger
22 svar
11 synes godt om
24. april 2014

Trekløver(:

Min pige bliver 9 måneder her den 28. og kommer frem med lynets hast ved at møve sig frem som en sæl Hun er også begyndt at prøve at rejse sig op ad ting, såsom store puder og sofaen.

Hun har gjort det i snart 2 måneder, men hun vil rigtig gerne kravle rigtigt, og bliver meget irreteret over at hun ikke kan kombinere arme og ben endnu.

Så hvornår knækkede jeres unger koden, og kravlede rigtigt? Og hvornår startede de med at rejse sig op af ting?

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Mama85

Min dreng på 7 mdr. Kravler rigtigt, og er så småt begyndt at rejse sig op ved sofaen og sofabordet og hans trip trap stol af sig selv

Anmeld

24. april 2014

Dr. House

M_V skriver:

Min pige bliver 9 måneder her den 28. og kommer frem med lynets hast ved at møve sig frem som en sæl Hun er også begyndt at prøve at rejse sig op ad ting, såsom store puder og sofaen.

Hun har gjort det i snart 2 måneder, men hun vil rigtig gerne kravle rigtigt, og bliver meget irreteret over at hun ikke kan kombinere arme og ben endnu.

Så hvornår knækkede jeres unger koden, og kravlede rigtigt? Og hvornår startede de med at rejse sig op af ting?

Mvh

Min dreng startede før han blev 6 måneder. Og stod op af alt som 7 måneder.

Min venindes dreng derimod, kravlede først rigtigt da han var halvandet år.

Det er meget forskelligt, det kan ske lynhurtigt, men derimod også langsomt.

Anmeld

24. april 2014

Lukas&Liam<3

Min dreng møvede sig frem fra han var 5 måneder og først da han var 10 måneder begyndte han at kravle og 12 måneder at gå

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

Mama85 skriver:

Min dreng på 7 mdr. Kravler rigtigt, og er så småt begyndt at rejse sig op ved sofaen og sofabordet og hans trip trap stol af sig selv

Han er en hurtig lille mand tror også snart hun finder ud af at kravle rigtigt, selvom hun nu ingen problemer har med at komme derudaf

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

Dr. House skriver:

Min dreng startede før han blev 6 måneder. Og stod op af alt som 7 måneder.

Min venindes dreng derimod, kravlede først rigtigt da han var halvandet år.

Det er meget forskelligt, det kan ske lynhurtigt, men derimod også langsomt.

Det var sørme også hurtigt hvornår gik han så? ja det er helt vildt så forskelligt det er fra barn til barn. Håber bare hun snart får benene ordentligt med, så hun slipper for at hive sig frem med armene, og skubbe af med den ene fod

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

Maria&Lukas skriver:

Min dreng møvede sig frem fra han var 5 måneder og først da han var 10 måneder begyndte han at kravle og 12 måneder at gå

Okay ja så kan der gå lidt endnu har også hørt om børn som aldrig kravler rigtigt, men bare møver og så går

Anmeld

24. april 2014

Hullabullabulla

M_V skriver:

Mvh

Min søn er 13,5 måned og har aldrig knækket kravlekoden.. Han startede med at lave militærgang, og en dag fandt han ud af at komme frem ved at humpe på numsen..

Han rejser sig op ad ting og går rundt om ting, men han går ikke selv endnu, balancen er der ikke, selvom viljen er

Anmeld

24. april 2014

Hulubulu86

Min yngste begyndte at kravle og rejse sig op af ting da han var 6mdr (7mdr nu).
Min aeldste begyndte at rejse sig op af ting da han var 8mdr og gaa rundt om dem, han tog de foerste skridt da han var 10mdr og kravlede adrig rigtigt.

Anmeld

24. april 2014

LilleSmølf

Julemorgen Da han var omkring de 7 måneder.

Indtil da rokkede han frem og tilbage på alle fire og knurrede fordi de ikke fungerede. Vi grinte kun lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.