Kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Trekløver(:

Britt88 skriver:

Min søn er 13,5 måned og har aldrig knækket kravlekoden.. Han startede med at lave militærgang, og en dag fandt han ud af at komme frem ved at humpe på numsen..

Han rejser sig op ad ting og går rundt om ting, men han går ikke selv endnu, balancen er der ikke, selvom viljen er

Det er synd når de så gerne vil, men kroppen ikke helt makker ret men det kommer jo. Kommer han så frem ved at humpe på numsen nu eller møver han også på maven ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Trekløver(:

LilleSmølf skriver:

Julemorgen Da han var omkring de 7 måneder.

Indtil da rokkede han frem og tilbage på alle fire og knurrede fordi de ikke fungerede. Vi grinte kun lidt

Hehe de kan være noget så morsomme men 7 måneder er da også tidligt han knækkede koden mener min sp sagde de fleste kravlede mellem 8-10 mdr.

Anmeld

24. april 2014

LinLin

David var 8 mdr - gik da han var knapt 16 mdr
Adam var 7 mdr - gik da han var knapt 12 mdr

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

UmmA skriver:

Min yngste begyndte at kravle og rejse sig op af ting da han var 6mdr (7mdr nu).
Min aeldste begyndte at rejse sig op af ting da han var 8mdr og gaa rundt om dem, han tog de foerste skridt da han var 10mdr og kravlede adrig rigtigt.

Lyder til at de er super gode motorisk

Anmeld

24. april 2014

mommy1991

M_V skriver:

Min pige bliver 9 måneder her den 28. og kommer frem med lynets hast ved at møve sig frem som en sæl Hun er også begyndt at prøve at rejse sig op ad ting, såsom store puder og sofaen.

Hun har gjort det i snart 2 måneder, men hun vil rigtig gerne kravle rigtigt, og bliver meget irreteret over at hun ikke kan kombinere arme og ben endnu.

Så hvornår knækkede jeres unger koden, og kravlede rigtigt? Og hvornår startede de med at rejse sig op af ting?

Mvh

Leander møvede sig frem i to dage inden han knækkede kravlekoden, lige omkring hans 8 mdrs fødselsdag og så begyndte han at kravle Det gik meget stærkt. Og han begyndte at rejse sig op af alt da han var ca. 8,5 måned. Han bliver 9 mdr den 27. april

Anmeld

24. april 2014

Hullabullabulla

M_V skriver:

Det er synd når de så gerne vil, men kroppen ikke helt makker ret men det kommer jo. Kommer han så frem ved at humpe på numsen nu eller møver han også på maven ?

Han gumper, han gider ikke ligge på maven mere

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

emmagirl skriver:

Leander møvede sig frem i to dage inden han knækkede kravlekoden, lige omkring hans 8 mdrs fødselsdag og så begyndte han at kravle Det gik meget stærkt. Og han begyndte at rejse sig op af alt da han var ca. 8,5 måned. Han bliver 9 mdr den 27. april

Hvor er han dygtig. :-)

Her har Ibi de sidste dage brugt tiden på at rejse sig op af sofaen, næsten alle hendes vågne timer. Det er meget spændende nu man lige har lært det måske hun bare springer kravle stadiet over og fortsætter med at møve rundt med hjælp fra armene

Anmeld

24. april 2014

Mama85

M_V skriver:

Han er en hurtig lille mand tror også snart hun finder ud af at kravle rigtigt, selvom hun nu ingen problemer har med at komme derudaf

Ja, han har travlt nej, det kan ikke vare længe, og det er jo ikke spor sent, det kan også være at hun springer kravlestadiet over, og går fra at møve til at gå

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

Mama85 skriver:

Ja, han har travlt nej, det kan ikke vare længe, og det er jo ikke spor sent, det kan også være at hun springer kravlestadiet over, og går fra at møve til at gå

Ja jeg kunne godt mistænke, at hun måske springer det helt over, fordi det er "for besværligt" når nu man kommer frem på anden vis. Men synes at have hørt det er godt for motorikken at de kravler inden de går

Anmeld

24. april 2014

Mama85

M_V skriver:

Ja jeg kunne godt mistænke, at hun måske springer det helt over, fordi det er "for besværligt" når nu man kommer frem på anden vis. Men synes at have hørt det er godt for motorikken at de kravler inden de går

Ja, når det funger med at møve, så hvorfor kravle? Hihi..en af mine veninders datter sprang nemlig også kravlestadiet over, og hendes motorik fejler intet  I teorien burde man også kravle først, men det er ikke noget jeg vil tage for tungt hvid pigen ellers er velfungerende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.