Tænker I over, hvad i smider på FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Snoopy77

Sandratoft skriver:

Det er ikke sikkert de selv synes det er ret fedt, når de f.eks. kommer i teenage alderen, og synes alt er skrækkeligt. Jeg synes bare ikke man skal lægge billeder ud af personer som ikke har givet "lov" til det. Og jeg er udemærket godt klar over at jeg står ret alene om den holdning  

Det er lige præcis derfor jeg ikke lægger billeder på FB af min datter. Dejligt at møde en af samme holdning  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Sandratoft

Snoopy77 skriver:

Det er lige præcis derfor jeg ikke lægger billeder på FB af min datter. Dejligt at møde en af samme holdning  

Haha ja der er ikke mange med samme holdning som os

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CroQuis skriver:

Nej de har da ikke brystformer, men det er bare ikke noget jeg vil lægge ud på facebook... Men det er måske bare mig 

Helt fair, er bare nysgerrig. tror du det samme ville gælde hvis du havde et drengebarn?

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

Mor11 skriver:

Helt fair, er bare nysgerrig. tror du det samme ville gælde hvis du havde et drengebarn?

Nej det tror jeg faktisk ikke  Der ville jeg nok være mere large 

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CroQuis skriver:

Nej det tror jeg faktisk ikke  Der ville jeg nok være mere large 

Okay  

Anmeld

24. april 2014

2721

Ja, der gør jeg. Jeg da få billeder fra han var helt bitte lille på min fb, men ellers ikke. Jeg har tænkt meget og længe over det og jeg er hans mor ja, men det er hans liv og jeg føler ikke at det er min beslutning om alverdens billeder skal ligge rundt omkring på internettet. Jeg ved ikke hvad hans holdning bliver til det hele når han bliver voksen, så jeg hr fortalt alle at der skal ikke uploades billeder af ham
Nogen steder.
Og ja, der er mange mennesker der nok er uenige men jeg føler ikke det er min ret.
Plus at på fb giver man dem rettigheder til ens billeder selv efter de er slettet og det bryder jeg mig ikke om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.