Tænker I over, hvad i smider på FB?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

hekran

Stumpen skriver:

Du kan sætte vandmærke på her på baby...

Hvad betyder det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg er ikke på facebook, men jeg tænker altid lige gang ekstra over hvad jeg skriver eller lægger op..

Og jeg hader folk der opdaterende hver 10min omkring ting så var så ligegyldige.. Som; Nu sidder jeg og venter på bussen.. Jeg har lige spist en salat.

Men jeg ville aldrig bare slette en veninde, fordi hun lagde nogle billeder op, jeg synes var forkerte. Tænk hvis du var den veninde, der bare blev slettet som ven uden nogen forklaring.

Grunden til jeg slettede hende var, at jeg var træt af grænseoverskridende billeder af hendes børn....

Jeg kunne simpelthen ikke klare at se på det mere... og måske forkert at kalde hende "veninde"..

Hun er en barndomsveninde......

Dejligt med en ordenlig debat 

Jeg har ikke børn endnu (men snart)

og jeg TROR, at jeg selv vil tænke meget over det..

Jeg vil smide billeder ind af barnet, men ikke noget pinligt, klamt osv...

Jeg har nevøer, som jeg ofte tager billeder af, og dem smider jeg heller ikke bare ud....

Selvom mine søskende er ligeglade...

Anmeld

24. april 2014

Stumpen

SandraXOXO skriver:

Det bliver de jo ikke mindre tilgængelige af, de ligger på google for altid, kan ikke slettes eller gøres private.
Jeg ville selv hade hvis der var babybilleder af mig, mit værelse osv ude på nettet. Det er mine, de er private.

Ja på den måde har du ret...

Anmeld

24. april 2014

Stumpen

hekran skriver:

Hvad betyder det?

Når du uploader billeder herinde kan du krydse om der skal et baby.dk vandmærke på - men ved ikke om man skal være plus for det...

Anmeld

24. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Jeg vælger at være ano, da jeg tror, det kan blive et følsomt emne....

Der har været utallige tråde herinde, hvor folk virkelig undrer sig over, hvad folk smider på FB...

Umiddelbart kan man jo bare ignorer de opslag....Det gør jeg.. Hvis det går ud over min grænse, så sletter jeg folk. Der er jeg kold....

Fx. havde jeg en veninde, som smed en masse billeder af barnets udslæt. Det var ikke så slemt, synes jeg. Men da hun så smed et billede ind, hvor man kunne se, der lå en ble med noget i, der røg min grænse altså!! jeg brokkede mig IKKE til hende... Jeg slettede hende bare.....

Tænker I over, hvad I smider på jeres FB mht. jeres børn?

Nogle er forsigtige, andre smider alt op. Vi er jo forskellige!

Her ryger der kun smilende billeder ind, eller billeder fra en tur. Ingen personlige billeder.

Jeg vil ikke udfritte mit barn på den måde.

www.gysersiden.blogspot.dk 

Anmeld

24. april 2014

Mortil223

Ja jeg tænker meget over det  

aldrig billeder uden tøj på, mad i hele hovedet eller pinlige billeder 

Men billeder hvor han er glad, drikker en juice, er på legeplads, nusser med katten ,  gå tur eller lign, altså neutrale og hygge billeder  

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

Karina84 skriver:

Ja det gør jeg...

F.eks. tog jeg den anden dag et super godt billede af mine unger i badekaret. Et billede som jeg har lyst til stolt at vise frem for hele verden, for de er jo bare alt for dejlige 

MEN, selvom man ikke kan se de private dele, er det stadig et billede hvor de ingen tøj har paa, og det synes jeg altsaa ikke skal være tilgængeligt eller kunne googles om 10 aar.

Tror de bliver pinlige nok over at deres mor har det 

Ja er helt enig.

Havde en på vennelisten der lagde billeder op af hendes 6 mdr gamle pige uden tøj, man kunne ikke se kønsdele/numse, men man kunne se bryster og mave - og dét ville jeg aldrig gøre med min datter! 

Anmeld

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
CroQuis skriver:

Ja er helt enig.

Havde en på vennelisten der lagde billeder op af hendes 6 mdr gamle pige uden tøj, man kunne ikke se kønsdele/numse, men man kunne se bryster og mave - og dét ville jeg aldrig gøre med min datter! 

Altså, jeg er selv påpasselig med billeder, men synes du en 6mdr baby har bryster? Hvad hvis det var en dreng? bare nysgerrig

har selv lagt billeder af min dreng ud i sommers hvor han var i shorts og bar mave, og det synes jeg ikke er underligt. Min bror har lignende billeder liggende som voksen, bare knapt så nuttet hehe

Anmeld

24. april 2014

CroQuis

Mor11 skriver:

Altså, jeg er selv påpasselig med billeder, men synes du en 6mdr baby har bryster? Hvad hvis det var en dreng? bare nysgerrig

har selv lagt billeder af min dreng ud i sommers hvor han var i shorts og bar mave, og det synes jeg ikke er underligt. Min bror har lignende billeder liggende som voksen, bare knapt så nuttet hehe

Nej de har da ikke brystformer, men det er bare ikke noget jeg vil lægge ud på facebook... Men det er måske bare mig 

Anmeld

24. april 2014

Snoopy77

Jeg har valgt ikke at lægge billeder af min datter på FB overhovedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.