5 timers oplevelser i london??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2014

BabyMus

StineW79 skriver:

Hvor lang tid tager sådan en Harry Potter rundtur ca?? Genial ide, hvis tiden er der til det! Vh stine

Jamen jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke selv set det.  Det er åbnet efter jeg kom på dagpenge, så har ikke haft råd til en tur til London siden da. Men jeg er helt sikker på du kan læse det inde på hjemmesiden. Det er noget med at man skal bestille tid, så man ved præcis hvornår man kan komme derud. Så man kan vist ikke bare gå ind fra gaden og se det, det skal bestilles på forhånd. Men hvis I har fem timer, så tror jeg godt I kan nå det, tror ikke det varer mere end det. Ellers så prøv at hør hende der har været derinde. Jeg SKAL bare se det på et tidspunkt. Elsker Harry Potter og elsker London, venter bare på jeg får råd til at tage derover igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyMus skriver:

Jamen jeg ved det faktisk ikke, jeg har ikke selv set det.  Det er åbnet efter jeg kom på dagpenge, så har ikke haft råd til en tur til London siden da. Men jeg er helt sikker på du kan læse det inde på hjemmesiden. Det er noget med at man skal bestille tid, så man ved præcis hvornår man kan komme derud. Så man kan vist ikke bare gå ind fra gaden og se det, det skal bestilles på forhånd. Men hvis I har fem timer, så tror jeg godt I kan nå det, tror ikke det varer mere end det. Ellers så prøv at hør hende der har været derinde. Jeg SKAL bare se det på et tidspunkt. Elsker Harry Potter og elsker London, venter bare på jeg får råd til at tage derover igen.

Harry Potter og london er også 2 af mine ynglings ting! Håber tiden er til det, og ellers må det komme på min liste til næste gang, jeg ska til London! Vh stine

Anmeld

23. april 2014

StineW79

PT skriver:

Du skal da mødes og drikke kaffe med mig på Trafalger square

Det lyder som en genial plan! Tror nok godt jeg lige ka stikke af fra de andre 1 times tid! X

Anmeld

23. april 2014

piadas

StineW79 skriver:

Elsker også the Lion King, genialt lavet!!

Jeg plejer også at have min egen lille spaser rute rundt i byen. Gider ik undergrunden, selvom det nu også har sin helt egen charme!! Vh stine

Enig! Vi tager også hellere bussen rundt i London. Elsker at kigge rundt på alle de forskellige typer mennesker, og se hvordan byen forandrer sig.

Anmeld

23. april 2014

StineW79

piadas skriver:

Enig! Vi tager også hellere bussen rundt i London. Elsker at kigge rundt på alle de forskellige typer mennesker, og se hvordan byen forandrer sig.

Og London har nemlig bare ændret sig helt vildt meget over de sidste 10 år, så der er altid sjovt at komme tilbage! 

Håber også på at jeg ska på tøsetur der over sener på året, med et par veninder. Min ene venindes søster bor lige midt i london, så der ka vi bo gratis, hvilket jo er vild luksus! Vh stine

Anmeld

23. april 2014

Faby1989

StineW79 skriver:

Hvor lang tid tager sådan en Harry Potter rundtur ca?? Genial ide, hvis tiden er der til det! Vh stine

Uha uha.. Jeg tror den tur vi var på det var hvor vi blev samlet op af en bus også kørte den der ud og tilbage igen! Vi fik vores billetter i bussen du kan se nærmer på deres hjemmeside! 

Jeg tror vi var der i 3 timer men jeg kunne godt bruge 10 timer  Der er sååå mange ting som man gerne vil kikke ! Men tror det er et sted man kan komme igen og igen

tror at turen i alt tog mellem 5 til 6 timer med transport 

Skriv hvis du vil vide mere 

Anmeld

23. april 2014

BabyMus

Faby1989 skriver:

Uha uha.. Jeg tror den tur vi var på det var hvor vi blev samlet op af en bus også kørte den der ud og tilbage igen! Vi fik vores billetter i bussen du kan se nærmer på deres hjemmeside! 

Jeg tror vi var der i 3 timer men jeg kunne godt bruge 10 timer  Der er sååå mange ting som man gerne vil kikke ! Men tror det er et sted man kan komme igen og igen

tror at turen i alt tog mellem 5 til 6 timer med transport 

Skriv hvis du vil vide mere 

ALLE detaljer tak!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.