5 timers oplevelser i london??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.731 visninger
26 svar
8 synes godt om
22. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja vi ska en tur til London med kærestens firma her om ik så længe. På turen får vi ca 5 fritimer lørdag og søndag, hvor vi selv må bestemme hva vi ska lave.

Problemet, hvis man ka kalde det det er, at nu har jeg boet i London, så derfor har vi sammen besøgt London mange gange, og Prøvet/ set alt.

Derfor ku jeg godt tænke mig at høre hva vi så nu sku tage ud og opleve, på de ca 2x 5 timer vi får til rådighed!

Så kom frisk med forslag. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Troldemommi

StineW79 skriver:

Ja vi ska en tur til London med kærestens firma her om ik så længe. På turen får vi ca 5 fritimer lørdag og søndag, hvor vi selv må bestemme hva vi ska lave.

Problemet, hvis man ka kalde det det er, at nu har jeg boet i London, så derfor har vi sammen besøgt London mange gange, og Prøvet/ set alt.

Derfor ku jeg godt tænke mig at høre hva vi så nu sku tage ud og opleve, på de ca 2x 5 timer vi får til rådighed!

London 

Måske en tur i London eye 

Eller en god solid shoppingtur 

Monica 

Anmeld

22. april 2014

serinasmor

StineW79 skriver:

Jeg ville om muligt finde en musical - til den ene gang 5 timer (men aner jo ikke hvornår på dagen i har fri) ... I den anden gang 5 timer ville jeg bla. sidde på en bænk/café og se på mennesker - og det ville jeg bruge mindst bruge 2-3 timer på

Anmeld

22. april 2014

Savvy

Cafébesøg og hvis vejret er godt, en lang god tur i Hyde park

Anmeld

22. april 2014

Victoria2013

StineW79 skriver:

Altså jeg ELSKER Tower of London og kan ALTID bruge tid dér. Har været der de sidste 4 gange jeg har været i London... det er et must for mig, når jeg er i London, at besøge Tower så dét ville jeg bruge mine 5 timer, hvis jeg blot havde 5 timer...

Anmeld

22. april 2014

Faby1989

Nu ved jeg jo ikke om i er til det eller har være ude og se det! Men da min kæreste og jeg var i london var vi ude i Warner bros. studio og se / opleve Harry potter verden! Det var det mest fantastiske jeg nogen siden har oplevet og kan varmt anbefale det til andre!! 

http://www.wbstudiotour.co.uk

Her kan i læse mere  

Og rigtigt god tur ! 

Anmeld

22. april 2014

EAF

StineW79 skriver:

Musicals 

Anmeld

22. april 2014

BabyMus

StineW79 skriver:

Hvis det var mig: Harry Potter studierne  og en musical. To af de ting jeg elsker aller mest!

Anmeld

22. april 2014

piadas

Musical - helt klart!! The Lion King har jeg set to gange...den er SÅÅÅÅ god!! Ellers shopping i Wood Green. Jeg plejer at kalde det mini Oxford Street. Masser af butikker, men billigere end Oxford Street. Det ligger på Piccadilly Line i zone 3.

Burger og øl på JD Wetherspoons - billigere øl og kanongode burgere. Tit er der også lidt mere plads end på de gængse pubber...jeg elsker at gå fra Tottenham Court Road til Oxford Circus til Regent Street og ende på Leicester Square via Piccadilly Circus. Det er sjovt at se, hvordan byen forandrer sig fra de lidt flippede og turistede butikker i starten til de lidt finere ...evt. videre til Chinatown og Soho. Elsker i det hele taget London - 5 timer er jo slet ikke nok!

Anmeld

22. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Troldemommi skriver:

London 

Måske en tur i London eye 

Eller en god solid shoppingtur 

Monica 

Var i London eye for 5 gang sidste år, så den springer vi nok over, selvom jeg elsker den!

Elsker shopping i London, og satser stort på at jeg godt ka bruge et par timer på det ( som jeg plejer, vil kæresten nok sige ) vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.