5 timers oplevelser i london??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
serinasmor skriver:

Jeg ville om muligt finde en musical - til den ene gang 5 timer (men aner jo ikke hvornår på dagen i har fri) ... I den anden gang 5 timer ville jeg bla. sidde på en bænk/café og se på mennesker - og det ville jeg bruge mindst bruge 2-3 timer på

Satser på at den end af de 2 planlagte overraskelser er en mucikal  

Vi ska lave 2 hemmelige ting på turen. Jeg gætter på en mucikal, som den ene, og måske en London bus tur i rød dobbeltdækker bus, eller en seriøs pub rundtur... 

Jeg elsker at sidde på bænke og finde på historiere om alle der går forbi, men det gider kærsten og hans kollegager nok ik! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

StineW79

Savvy skriver:

Cafébesøg og hvis vejret er godt, en lang god tur i Hyde park

Har tænkt på hyde park og speakers corner om søndagen, men syntes bare ik det er så "sjovt" længer, som det feks var for 10-20 år siden ( ja jeg er vist lidt gammel... Var i London første gang som 15 årie ) vh stine

Anmeld

22. april 2014

StineW79

Victoria2013 skriver:

Altså jeg ELSKER Tower of London og kan ALTID bruge tid dér. Har været der de sidste 4 gange jeg har været i London... det er et must for mig, når jeg er i London, at besøge Tower så dét ville jeg bruge mine 5 timer, hvis jeg blot havde 5 timer...

Elsker også Tower, og den fantastiske historie, men var der sidste år, og ved ik om kærsten gider igen, selvom det nok er 7 år siden han sidst var der. Vh stine

Anmeld

22. april 2014

StineW79

Faby1989 skriver:

Nu ved jeg jo ikke om i er til det eller har være ude og se det! Men da min kæreste og jeg var i london var vi ude i Warner bros. studio og se / opleve Harry potter verden! Det var det mest fantastiske jeg nogen siden har oplevet og kan varmt anbefale det til andre!! 

http://www.wbstudiotour.co.uk

Her kan i læse mere  

Og rigtigt god tur ! 

Uuuuuuuu uuuuuuuuu det ska undersøges nærmer! 

Vi ska bo ved Victoria station, så må lige tjekke forbindelserne nærmer + transporttiden! vh stine

Anmeld

22. april 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

Musicals 

Satser på at den ene af turens 2 overraskelser er n mucikal! 

Eeellllsssskkkkeeeerrrr mucikaels! Vh stine

Anmeld

22. april 2014

StineW79

BabyMus skriver:

Hvis det var mig: Harry Potter studierne  og en musical. To af de ting jeg elsker aller mest!

Hvor lang tid tager sådan en Harry Potter rundtur ca?? Genial ide, hvis tiden er der til det! Vh stine

Anmeld

22. april 2014

StineW79

piadas skriver:

Musical - helt klart!! The Lion King har jeg set to gange...den er SÅÅÅÅ god!! Ellers shopping i Wood Green. Jeg plejer at kalde det mini Oxford Street. Masser af butikker, men billigere end Oxford Street. Det ligger på Piccadilly Line i zone 3.

Burger og øl på JD Wetherspoons - billigere øl og kanongode burgere. Tit er der også lidt mere plads end på de gængse pubber...jeg elsker at gå fra Tottenham Court Road til Oxford Circus til Regent Street og ende på Leicester Square via Piccadilly Circus. Det er sjovt at se, hvordan byen forandrer sig fra de lidt flippede og turistede butikker i starten til de lidt finere ...evt. videre til Chinatown og Soho. Elsker i det hele taget London - 5 timer er jo slet ikke nok!

Elsker også the Lion King, genialt lavet!!

Jeg plejer også at have min egen lille spaser rute rundt i byen. Gider ik undergrunden, selvom det nu også har sin helt egen charme!! Vh stine

Anmeld

23. april 2014

EAF

StineW79 skriver:

Satser på at den ene af turens 2 overraskelser er n mucikal! 

Eeellllsssskkkkeeeerrrr mucikaels! Vh stine

We Will rock You er også helt fantastisk! Har set den en gang i London og en gang herhjemme. Eller måske hvis den er der - Walking With Dinosaurs (ikke en musical!) men er 100% gennemført show med realitetstro dinoer. Så showet i Herning 

Anmeld

23. april 2014

StineW79

SummaSummarum skriver:

We Will rock You er også helt fantastisk! Har set den en gang i London og en gang herhjemme. Eller måske hvis den er der - Walking With Dinosaurs (ikke en musical!) men er 100% gennemført show med realitetstro dinoer. Så showet i Herning 

Kærsten og thea var inde og se walking with dinosaures i Herning, og de var vildt begejstrede. Ku godt tænke mig at se det! Vh stine

Anmeld

23. april 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Ja vi ska en tur til London med kærestens firma her om ik så længe. På turen får vi ca 5 fritimer lørdag og søndag, hvor vi selv må bestemme hva vi ska lave.

Problemet, hvis man ka kalde det det er, at nu har jeg boet i London, så derfor har vi sammen besøgt London mange gange, og Prøvet/ set alt.

Derfor ku jeg godt tænke mig at høre hva vi så nu sku tage ud og opleve, på de ca 2x 5 timer vi får til rådighed!

Så kom frisk med forslag. Vh stine

Du skal da mødes og drikke kaffe med mig på Trafalger square

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.