Billeder af børn med mad i hele hovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Anonymo

isabellasmor skriver:

Er det bare mig der ikke forstår den tildens? Var til påskefrokost igår, og på væggen der, hængte en kalender (de der fra vistaprint osv) med et billede for denne mdr, af en 1 1/2 årig med chokolade i HELE hovedet, på fingre osv  Jeg ser det også tit på fb, at folk ligger sådanne billeder op af deres børn ... Jeg synes egentlig det er ulækkert, forstår ikke hvorfor man gør det? 

Troede det bare var mig der havde det sådan! 

Jeg kan heller ikke have billeder af børn med snot, savl eller mad i hele hovedet... Sådan tager vi jo heller ikke billeder af os selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Lullaby

Sandra Norit skriver:

Troede det bare var mig der havde det sådan! 

Jeg kan heller ikke have billeder af børn med snot, savl eller mad i hele hovedet... Sådan tager vi jo heller ikke billeder af os selv 

Det gør jeg nu. De fleste billeder af mig ser jeg åndssvag ud. 

Anmeld

21. april 2014

Lullaby

Synes at øjebliksbilleder er meget bedre end opstillede. Desuden er mine børn sjældent rene. Især ikke Zarina, hun er  halvandet og spiser sovs med hele ansigtet. Ganske dejlig alligevel. 

Anmeld

21. april 2014

Anonymo

Lullaby skriver:

Det gør jeg nu. De fleste billeder af mig ser jeg åndssvag ud. 

Jeg syntes bare der er forskel på at se åndsvag ud og ligge et billede ud hvor snotten løber og man savler, hehe 

Anmeld

21. april 2014

Lullaby

Sandra Norit skriver:

Jeg syntes bare der er forskel på at se åndsvag ud og ligge et billede ud hvor snotten løber og man savler, hehe 

Med åndssvag kunne jeg godt have is i hele ansigtet. 

Anmeld

21. april 2014

Anonymo

Lullaby skriver:

Med åndssvag kunne jeg godt have is i hele ansigtet. 

Nå okay 

Anmeld

21. april 2014

Dinsen

Længe leve forskelligheder

Anmeld

21. april 2014

M&N

Janne T. skriver:

Ååårh lad da være, det er da sjovt! Jeg har og har altid haft den holdning, at gider man ikke se på det jeg ligger op, er man velkommen til at se den anden vej eller de-friende mig

Hilsen Janne, som lagde dette foto op for en times tid siden 

Årh, er så enig... Så lad da folk :-)

Elsker billeder af min datter smovset ind - det er jo hyldende sjovt

Anmeld

21. april 2014

-Sigrid-

Jeg tror det er ligesom når barnet lærer at gå eller snakke, så ligger man et klip op af det. Når de så lærer at spise er det ligesådan, det er ud positiv udvikling, og forældrene er stolte - og så er børn tit ret glade når de får lov til at svine, og det smitter jo 

Anmeld

21. april 2014

Wimmie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.