Billeder af børn med mad i hele hovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2014

Eliza

Janne T. skriver:

Ååårh lad da være, det er da sjovt! Jeg har og har altid haft den holdning, at gider man ikke se på det jeg ligger op, er man velkommen til at se den anden vej eller de-friende mig

Hilsen Janne, som lagde dette foto op for en times tid siden 

længe leve øjenlåg og den frie ret til at benytte dem

Skønt billede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes godt nok, at man har travlt med hvad andre smider op på deres FB..

Hvis man ikke gider se det, er der faktisk en funktion, som gør, at man ikke ser folks opslag!

Folk smider det op, fordi det er sjovt og sødt!

Anmeld

21. april 2014

isabellasmor

Uha  Det var vidst et følsomt emne , trist man ikke kan undre sig uden det skal tages personligt .. Sjovt og sødt, ja okay, jeg fik da svar  

god påske derude 

Anmeld

21. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har delt billedet via FB pga min mor bor langt fra os af så for at hun kunne se hans første møde med en isvaffel ligger der en hel mappe med omkring 30 billederaf hvordan det gik hun synes det var fantastisk at hun kunne kigge med der når hun nu ikke kunne være sammen med os imens

Jeg har lige opdaget at mit billede herinde er af sønnen med chokolade efter at han havde prøvet det for første gang

Men ellers prøver jeg at begrænse hvor mange pinlige billeder der deles af ham online

Mappen på FB er vist ok også kun sat til familielisten at de kan se den men er ikke sikker da FB i forbindelse med en opdatering nulstillede alle mine andre privatindstillinger...

Anmeld

21. april 2014

lineog4

Ved ikke hvorfor men mine børn er altid beskidte så alle billeder bærer præg af det 

Nej ville nu heller ikke vælge mad billeder til en kalender, men der er vist smuttet et par på facebook. Hvorfor, ikke tænkt dybt over det, men vel fordi jeg har ment de var helt igennem skønne også med kage i håret og familien i Italien blandt andet har skulle se det.

Vil så sige, jeg også elsker øjebliksbilleder og ikke selv er til de opstillede fotografbilleder der opstiller en fiktion og ikke en virkelighed, men jo ville da foretrække mine unger er bare forholdsvis rene på de billeder der sættes på væggen 

Anmeld

21. april 2014

Laulund87

Hmm indtil de er 1 års tid, er det meget sødt.. Derefter ikke så sødt

Anmeld

21. april 2014

Mor til Ella

isabellasmor skriver:

Er det bare mig der ikke forstår den tildens? Var til påskefrokost igår, og på væggen der, hængte en kalender (de der fra vistaprint osv) med et billede for denne mdr, af en 1 1/2 årig med chokolade i HELE hovedet, på fingre osv  Jeg ser det også tit på fb, at folk ligger sådanne billeder op af deres børn ... Jeg synes egentlig det er ulækkert, forstår ikke hvorfor man gør det? 

Enig.

Jeg forstår så heller ikke den der " nu har du et års fødselsdag, så idag må du smide med lagkage og tvære det ud over det hele incl fjæset, men imorgen skal du spise pænt igen"

Men det er jo bare min holdning

Anmeld

21. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Uha  Det var vidst et følsomt emne , trist man ikke kan undre sig uden det skal tages personligt .. Sjovt og sødt, ja okay, jeg fik da svar  

god påske derude 

Synes nu ikke folk tager det personligt, men måske synes det er ret åbenlyst hvorfor folk gør det og måske også ligegyldigt? 

Anmeld

21. april 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
isabellasmor skriver:

god påske derude 

Jeg tror ikke det er et følsomt emne....

Men der er tit folk der "brokker" sig over, hvad andre smider op....kan ikke se problemet 

Du synes, det er ulækkert, så du gør det ikke, andre gør det fordi de har en anden mening...

Jeg kunne forstå, hvis det var et billede af en ble med noget i 

Anmeld

21. april 2014

3rollinger

Jeg kunne da sagtens finde paa at bruge nedenstaaende billede til én af maanederne i en kalender (hvilket jeg dog aldrig har lavet), simplethen fordi at paa trods af chokolademund og chokoladefingre er min soen da fuldkommen bedaarende..ogsaa paa dette billede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.