Billeder af børn med mad i hele hovedet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.861 visninger
31 svar
93 synes godt om
21. april 2014

isabellasmor

Er det bare mig der ikke forstår den tildens? Var til påskefrokost igår, og på væggen der, hængte en kalender (de der fra vistaprint osv) med et billede for denne mdr, af en 1 1/2 årig med chokolade i HELE hovedet, på fingre osv  Jeg ser det også tit på fb, at folk ligger sådanne billeder op af deres børn ... Jeg synes egentlig det er ulækkert, forstår ikke hvorfor man gør det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Loopi

Har det på samme måde - det er da meget sødt, hvis det fx er 1 års fødselsdag med lagkage i hele skærmen  Så er det jo et minde!
Men er det bare hverdagsbilleder af purken med pasta og kødsauce til op over begge ører, så synes jeg faktisk det er lidt ulækkert at kigge på.....

Forstår det ikke

Anmeld

21. april 2014

isabellasmor

Loopi skriver:

Har det på samme måde - det er da meget sødt, hvis det fx er 1 års fødselsdag med lagkage i hele skærmen  Så er det jo et minde!
Men er det bare hverdagsbilleder af purken med pasta og kødsauce til op over begge ører, så synes jeg faktisk det er lidt ulækkert at kigge på.....

Forstår det ikke

Jamen lige præcis, og altså tænker også, en ting er at tage sådanne billeder og bare have derhjemme, men og uploade dem på nettet og som jeg så igår, give i gave i form af kalender osv... Det forstår jeg ikke 

Anmeld

21. april 2014

Aabye

Altså jeg har sku også uploadet et billede eller to af mine drenge der har mad i hele krydderen. Det første var da min nu 3 årige skulle spise med gaffel/ske for første gang selv.

Kan ikke se hvorfor det skulle være ulækkert.. Det er jo altså ganske normalt at små børn er nogle svin med deres mad. Især når de selv skal lære at spise..  

Anmeld

21. april 2014

isabellasmor

Aabye skriver:

Altså jeg har sku også uploadet et billede eller to af mine drenge der har mad i hele krydderen. Det første var da min nu 3 årige skulle spise med gaffel/ske for første gang selv.

Kan ikke se hvorfor det skulle være ulækkert.. Det er jo altså ganske normalt at små børn er nogle svin med deres mad. Især når de selv skal lære at spise..  

Ja men hvorfor uploade dem på nettet? Det er det jeg ikke lige forstår.... 

Anmeld

21. april 2014

Aabye

isabellasmor skriver:

Ja men hvorfor uploade dem på nettet? Det er det jeg ikke lige forstår.... 

Tjah.. Jeg uploadede billedet på facebook fordi halvdelen af min familie bor på sjælland, jeg i jylland. Så for at de også kunne følge med i de sjove øjeblikke så uploadede jeg det. 

Min far ser måske drengene, 1-2 gange årligt, og jeg ved at han føler sig utrolig snydt med hensyn til at kunne være en del af deres liv..

Anmeld

21. april 2014

Zelinasmor

Kan slet ikke se hvorfor man vælger at bruge energi på sådan et emne  Men, jeg tænker at folk gør det fordi de synes børnene ser sjove ud og gerne vil dele det med venner og familie på en gang i stedet for at skulle sende MMS til 30 mennesker. Jeg kan virkelig ikke se noget ulækkert i det!

Anmeld

21. april 2014

StudPsyk

Ååårh lad da være, det er da sjovt! Jeg har og har altid haft den holdning, at gider man ikke se på det jeg ligger op, er man velkommen til at se den anden vej eller de-friende mig

Hilsen Janne, som lagde dette foto op for en times tid siden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. april 2014

ano14316

isabellasmor skriver:

Er det bare mig der ikke forstår den tildens? Var til påskefrokost igår, og på væggen der, hængte en kalender (de der fra vistaprint osv) med et billede for denne mdr, af en 1 1/2 årig med chokolade i HELE hovedet, på fingre osv  Jeg ser det også tit på fb, at folk ligger sådanne billeder op af deres børn ... Jeg synes egentlig det er ulækkert, forstår ikke hvorfor man gør det? 

Øhhhhhh

Fordi folk synes det ser sjovt ud...

Jeg har satme mange billeder af min søn hvor han har mad i hele ansigtet.. mest fra da han lige begyndte at spise..

Anmeld

21. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
isabellasmor skriver:

Det er vel fordi folk synes det er sjovt og sødt...ligeson med alle de andre billeder der bliver postet. Der vil altid være nogen der synes det er sjovt og nogen der synes det er knapt så sjovt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.