Chel92 skriver:
Puha det ville jeg godt nok ikke gøre.. Havde det været når barnet havde gået i skole et par år så måske, men synes virkelig der sker så ekstremt meget når de lige starter i skole, hvad hvis barnet falder bagud fordi de lærer nogle ting imens i er væk? Synes virkelig ikke man kan tage sit barn ud af skolen for at tage på "ferie" om det er bryllup eller ej, så må man ligesom ligge det i en skole ferie hvis man forventer alle kan komme med 
Er barn kan jo også blive syg i en uge i 0. Klasse...
ja man skal virkelig holde for at skolen er vigtig, men den er ikke vigtigere end livet. Børn skal lære, de skal i skole, men de skal også leve og opleve. Og en tur afsted fra tirsdag til lørdag med et stort smukt bryllup med mennesker de holder af er da en fantastisk oplevelse - og formodentlig ikke noget der gentages hver måned så barnet får meget forsømmelse.
jeg prioritetet mine børns skole meget meget højt, men ville ikke male fanden på væggen over 4 dages fri på et år ( slet ikke set i lyset af hvor mange det får fri til tivoliture, bon bon land ture, teaterture, skiferier osv).
Og havde jeg råd til 3 mnds orlov med camper gennem amerika fx så ville jeg tage afsted og vide mine børn havde 3 måneders ubetalelig læring
Anmeld