Får I lommepenge...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2009

sarahb

absolut ikke.. jeg skal bruge penge når jeg vil og ikk gå og være afhængig af lommepenge eller et bestemt beløb.. når regninger er betalt så gør vi hvad vi vil med vores penge.. om han køber eller jeg rører mig ikk.. men shoppe det elsker vi begge.. i sidste uge var jeg inde i byen 2 gange det blev til 1500-2000 pr. gang .. det nyder jeg og elsker at komme hjem og vise og se at manden blivr glad for at jeg har fundet noget jg bliver glad for.. og omvendt..
Her skal der ALDRIG indføres lommepenge for vi er SUPER spontane og bruger meget tid i centre på strøget og på at forkæle os selv og vores søn..
Heldigvis at der er råd til det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

Sweet1978

Lige nu har vi adskilt økonomi så jeg bruger hvad jeg har lyst til, men når vi skal flytte rigtigt sammen er planen at vi får en 2 fælles kontoer mad og budget som vi så overfører aftalte beløb til og hvad vi tjener har til overs derudover er vores egne til fri brug, egentlig mit forslag for jeg har prøvet det der med fuld fælles økonomi og det er bare ikke det samme man kan ikke give en gave og føle den er fra en selv eller invitere i byen og sige idag betaler jeg med mere, så det er ligeså meget den følelse jeg vil holde fast i at kunne forkæle hinanden, men også at jeg kan købe hvad jeg vil til mig og børnene.

Anmeld

10. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Tynen skriver:

Tæller det hvis man tit og ofte kommer hjem med poserne fulde af tøj/ting til ungen istedet for til en selv selvom man VIRKELIG trænger til en makeover??!

he he... sådan går det også 96 % af gangene herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.