Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ploffer skriver: Vi skal have det store kolde bord = påskefrokost hos mine forældre
Vi skal have det store kolde bord = påskefrokost hos mine forældre
Mums det lyder lækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Aalborg_Pigen skriver: Mums det lyder lækkert Lækker mad, hvornår skal jeg komme. ?
Mums det lyder lækkert Lækker mad, hvornår skal jeg komme. ?
Griner... Vi spiser ved 18'tiden... Gæsterne fra Brande skal lige nå frem
den står på tortillas i dag ! Til dessert kan min nybagte brunsviger bruges
JulieE skriver: Griner... Vi spiser ved 18'tiden... Gæsterne fra Brande skal lige nå frem
Super
Jeg er der cirka kl. 20-21 Skal lige fra Aalborg.
Jeg kom til at købe is ved Hjem-IS bilen.
Aalborg_Pigen skriver: Hejsa alle. Hvad skal i have og spise i dag? Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør Dertil et glas rødvin. Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert Det er jo påske.
Hejsa alle.
Hvad skal i have og spise i dag?
Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør
Dertil et glas rødvin.
Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert
Det er jo påske.
Hjemmelavet pitabrød med pulled pork og masser af grønt
Aalborg_Pigen skriver: Super Jeg er der cirka kl. 20-21 Skal lige fra Aalborg. Jeg kom til at købe is ved Hjem-IS bilen.
Vi gemmer nogle rester Is fra hjem-is-bilen lyder ikke skidt
tarkoflen skriver: Vi skal have rester af pulled pork med bagekartofler og coleslaw Uhh det lyder lækkert med en dessert, det kunne jeg også godt tænke mig, sender du et stykke kage med luftpost
Vi skal have rester af pulled pork med bagekartofler og coleslaw Uhh det lyder lækkert med en dessert, det kunne jeg også godt tænke mig, sender du et stykke kage med luftpost
MUMS det lyder også godt.
Jeg har lige været ved hjem-is bilen. Det har jeg ikke prøvet siden jeg var barn. Pyhhaa det var dyrt. Sender gerne en is med luft post.
JulieE skriver: Vi gemmer nogle rester Is fra hjem-is-bilen lyder ikke skidt
Det lyder godt
Ja jeg glæder mig til at spise isen. Det er mange år siden jeg har prøvet det .
JulieE skriver: Åhr... det lyder lækkert! Eeelsker løgringe
Åhr... det lyder lækkert! Eeelsker løgringe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128