Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aalborg_Pigen skriver: Hejsa alle. Hvad skal i have og spise i dag? Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør Dertil et glas rødvin. Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert Det er jo påske.
Hejsa alle.
Hvad skal i have og spise i dag?
Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør
Dertil et glas rødvin.
Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert
Det er jo påske.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
salix skriver: det skal vi også alle 5 så den står på franskehotdogs og forhåbenligt guld til sønderjyske
det skal vi også alle 5 så den står på franskehotdogs og forhåbenligt guld til sønderjyske
Vi skal grille mørbrad med bacon på.
Dertil salat , bagekartofler og kartoffel salat.
Dessert bliver vist en gammeldags isvaffel med to kugler og guf :-)
Louise <3 Isabella skriver: I dag bliver det oksekød, gulerødder, løg, hvidløg, rød peber, tomatpuré og krydderier Men det skifter meget hvad jeg putter i
I dag bliver det oksekød, gulerødder, løg, hvidløg, rød peber, tomatpuré og krydderier Men det skifter meget hvad jeg putter i
Det lyder godt
Issa skriver: Simregryde med kylling, rød peber og mango chutney.. Loooove it!.. Og helt sikkert lidt pastasalat og grove flutes til
Simregryde med kylling, rød peber og mango chutney.. Loooove it!.. Og helt sikkert lidt pastasalat og grove flutes til
Det lyder godt.
Jeg er bare ikke god til mango chutney, har det sådan lidt er det surt, eller er det sødt...
livhemdrup skriver: Vi skal grille mørbrad med bacon på. Dertil salat , bagekartofler og kartoffel salat. Dessert bliver vist en gammeldags isvaffel med to kugler og guf :-)
Det lyder godt !
Kærsten og ungerne ska ha endten ovenbagt laks eller kylling. Jeg ska på arbejde, så jeg ska bare ha en omgang Tom ka suppe med kylling. Det ska bare lige ha 8 min i micriovnen. Nemt, og smager ok. Vh stine
StineW79 skriver: Kærsten og ungerne ska ha endten ovenbagt laks eller kylling. Jeg ska på arbejde, så jeg ska bare ha en omgang Tom ka suppe med kylling. Det ska bare lige ha 8 min i micriovnen. Nemt, og smager ok. Vh stine
Syntes næsten altid du arbejder på helligdage???
Aalborg_Pigen skriver: Det lyder godt. Jeg er bare ikke god til mango chutney, har det sådan lidt er det surt, eller er det sødt...
Issa skriver: Haha.. Jeg er heller ikk en af dem der er så god til det rent, men som ekstra Spice er det awsome!!
Haha.. Jeg er heller ikk en af dem der er så god til det rent, men som ekstra Spice er det awsome!!
Det kan være jeg skal prøve det engang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128