Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Det kan virkelig anbefales, det super lækkert! Måske knap så asiatisk, men ikke desto mindre vildt godt Næste gang så prøv lakridsisene, hvis l er til sådan noget, mums siger jeg bare!
Det kan virkelig anbefales, det super lækkert! Måske knap så asiatisk, men ikke desto mindre vildt godt Næste gang så prøv lakridsisene, hvis l er til sådan noget, mums siger jeg bare!
Det må vi prøve
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Munder skriver: Vi har været ude i dag, så det endte med at vi legede smørrebrødsrestaurant med hvad vi nu havde i køleskabet - Lillen elsker det
Vi har været ude i dag, så det endte med at vi legede smørrebrødsrestaurant med hvad vi nu havde i køleskabet - Lillen elsker det
NEJ HVOR SJOVT!! Super fed ide..
tarkoflen skriver: E det en marinade eller en rub? Vi laver nemlig vores i trykkoger, og der skal jo noget væske til Prøv det i forårsrullerne, det er bare så lækkert! Kæresten er ikke pjattet med friske forårsruller, med mindre det er med pulled pork eller noget andet meget saftigt kød med masser af smag!
E det en marinade eller en rub? Vi laver nemlig vores i trykkoger, og der skal jo noget væske til Prøv det i forårsrullerne, det er bare så lækkert! Kæresten er ikke pjattet med friske forårsruller, med mindre det er med pulled pork eller noget andet meget saftigt kød med masser af smag!
elsker også friske ruller de er super gode..
åhh det er rub jeg bruger fordi vi giver den nemlig 12 timer i ovnen
Aalborg_Pigen skriver: NEJ HVOR SJOVT!! Super fed ide..
Tak At lege restaurant er et stort hit herhjemme!
Aalborg_Pigen skriver: Må ikke ?
Må ikke ?
Black friday i irland pga påsken, man må ikke spise kød, og pubberne er lukket.
Yurie skriver: Black friday i irland pga påsken, man må ikke spise kød, og pubberne er lukket.
Nåeeeh
Aalborg_Pigen skriver: Hejsa alle. Hvad skal i have og spise i dag? Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør Dertil et glas rødvin. Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert Det er jo påske.
Hejsa alle.
Hvad skal i have og spise i dag?
Jeg tror vi skal have peberbøffer, pastasalat m.grøntsager/grøn pesto og ciabatta m.kryddersmør
Dertil et glas rødvin.
Og så tror jeg at jeg laver en rødbede/chokoladekage til dessert
Det er jo påske.
Frk. Petersen skriver: vi skal have noget så kedeligt som pizza bragt ud Manden kommer først hjem fra job ved en 00.00 tiden og der gider jeg ikke stå at lave mad.. Har dog haft lyst til stegt flæsk med persille sovs hele dagen
vi skal have noget så kedeligt som pizza bragt ud Manden kommer først hjem fra job ved en 00.00 tiden og der gider jeg ikke stå at lave mad.. Har dog haft lyst til stegt flæsk med persille sovs hele dagen
Bliver du ikke sulten inden kl 00?
Og mums det smager også godt!
Aalborg_Pigen skriver: Bliver du ikke sulten inden kl 00?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128