Legoland. Nyt spøgelseshus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
LinLin skriver:

De små træstammer - er det den der rutsjebane med en lille bakke der kører rundt tre gange??

Ej - den og så minetoget husker jeg helt tilbage fra min barndom (så måske på tide med udskiftning, da jeg nærmer mig 30 ) men mine drenge var vilde med de to

Vi skal i Lalandia i maj og regner med en dag i Legoland også
Og jeg kan ikke lide at blive forskrækket, så måske jeg tør prøve, med mindre man ikke må som gravid hvis der er frit fald

Ja det er lige præcis dem, der er væk! Syntes det er lidt ærligt faktisk, fordi det jo netop var 2 af de ting de mindre børn ku prøve. 

Nej man må vist ik prøve det frie fald når man er gravid, men man ka vælge at gå ud derinde fra, når man kommer så langt. Vil sige at det på ingen måde er 40 min vente tid værd, at komme ind i! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

LinLin

StineW79 skriver:

Ja det er lige præcis dem, der er væk! Syntes det er lidt ærligt faktisk, fordi det jo netop var 2 af de ting de mindre børn ku prøve. 

Nej man må vist ik prøve det frie fald når man er gravid, men man ka vælge at gå ud derinde fra, når man kommer så langt. Vil sige at det på ingen måde er 40 min vente tid værd, at komme ind i! Vh stine

Øv der er de to

Nu regner jeg med stort set ingen kø når vi skal derned en hverdag i maj der har i hvert fald ikke være mere end max 7 min ventetid de gange vi har været der forårshverdage de sidste tre år

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
LinLin skriver:

Øv der er de to

Nu regner jeg med stort set ingen kø når vi skal derned en hverdag i maj der har i hvert fald ikke være mere end max 7 min ventetid de gange vi har været der forårshverdage de sidste tre år

Vi/ mig og thea pleje også at tage der ned en alm hverdag, når jeg har fri. "desvære" starter thea i skole efter sommerferien, så der er det slut med fridage midt på ugen vh stine

Anmeld

19. april 2014

EAF

De fjernede nu ikke de to forlystelser pågrund af Spøgelseshuset, men pågrund af alderen af attraktionerne. Havde de 30-50 år på bagen så vidt jeg husker fra en artikel, der var også som altid når man fjerner kære nostalgiske minder et ramaskrig af ingen verden da de proklamerede at de skulle væk, men her tænkte de først og fremmest på vores sikkerhed og forlystelsernes varighed - dernæst skulle de jo finde noget nyt at bygge for at råde lidt bod på det. Og nej syntes heller ikke danske spøgelseshuse er meget værd når man ser hvad amerikanske og andre lande kan diske op med. Gad ikke bruge tid der i køen, ved ikke med min søn men tror det næppe - han er ikke så glad for den slags. Han er 4 - han vil hellere prøve alt det andet 

Anmeld

19. april 2014

aarhusmor

Vi stod i kø i næsten en time for at komme i spøgelseshuset og blev meget skuffede. Deres spejlafd. var ganske ok. Men resten var dybt kedeligt og den hvor man kommer højt op i, var kedelig.

Det var også tydeligt at andre gæster mente det samme. Efter frokost var der næsten ingen kø til spøgelseshuset mere.

Anmeld

19. april 2014

De3Guldklumper

LinLin skriver:

Øv der er de to

Jeg var i Legoland i august sammen med de to store mens jeg ventede mig. Jeg var omkring halvvejs - jeg blev afvist ved samtlige attraktioner dernede.

Bare lige til info

Anmeld

19. april 2014

Christine

StineW79 skriver:

Det er i hvert fald på ingen måder uhyggeligt, hvis du spørg mig. Thea syntes lige der var et enkelt sted, hvor hun blev lidt forskrækket. Man ska være 110 cm, for at prøve det fri fald. Vh stine

Kan man gå ind og se huset osv. uden at prøve frit fald? For vi skal af sted næste weekend og den yngste er nok ikke engang 100 cm endnu.

Anmeld

19. april 2014

aarhusmor

Christine skriver:

Kan man gå ind og se huset osv. uden at prøve frit fald? For vi skal af sted næste weekend og den yngste er nok ikke engang 100 cm endnu.

Det er praktisk muligt at komme ud af huset, uden at prøve frit fald maskinen. Men jeg ved ikke om I får lov til at komme derind.

Anmeld

19. april 2014

LinLin

Pylle3 skriver:

Jeg var i Legoland i august sammen med de to store mens jeg ventede mig. Jeg var omkring halvvejs - jeg blev afvist ved samtlige attraktioner dernede.

Bare lige til info

Min ældste kan ikke lide vilde ting og den yngste må ikke så det er kun de stille og rolige vi skal prøve

Anmeld

19. april 2014

De3Guldklumper

Min ældste kan ikke lide vilde ting og den yngste må ikke så det er kun de stille og rolige vi skal prøve

Det er lige meget

Selv den med skibet hvor ungerne kan sprøjte vand på de omkring stående tilskuere blev jeg afvist ved. 

Jeg prøvede toget og tårnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.