Legoland. Nyt spøgelseshus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Maja88

StineW79 skriver:

Vi har haft sæsonkort de sidste 3 år, og thea elsker Legoland. Især fordi hun selv ka se hvor stor hun bliver fra år til år! X

Vi må få sæsonkort og så på tur sammen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Yurie skriver:

Til forskellige parker(Og hvad jeg ellers finder på) her i Irland.

En hedder Taytopark. og så en nationalpark her, og en anden er på planen ind til videre. Så vi BER om godt vejr.

Var slet ik klar over du boede i Irland. Elsker Irland! Min kusine og hendes mand bestyre en pub i slain. Vh stine

Anmeld

17. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Var slet ik klar over du boede i Irland. Elsker Irland! Min kusine og hendes mand bestyre en pub i slain. Vh stine

Jeg har kun boet her i 4uger på mandag. Så det hele er nyt for mig.

Cool.. De er så hyggelige deres pubber og cafer..

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Maja88 skriver:

Vi må få sæsonkort og så på tur sammen..

Ku være så hyggeligt! Har lovet hende, at hun ka holde fri en dag, hvor det er godt vejr, så bare mig og hende ku tage afsted. Er du færdig med barsel? 

Og ps må lige se om jeg har en ansøgning liggende, men har faktisk ku sendt 3 skriftlige siden jeg blev uddannet i 2005. X

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Yurie skriver:

Jeg har kun boet her i 4uger på mandag. Så det hele er nyt for mig.

Cool.. De er så hyggelige deres pubber og cafer..

Har været i Irland et par gange og elsker bare folket og den fantastiske natur! Hvis i får mulighed for det, er der vildt flot på den borg hvor de optog bravehart i sin tid.. Men nu elsker jeg også den slags steder! Vh stine

Anmeld

17. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Har været i Irland et par gange og elsker bare folket og den fantastiske natur! Hvis i får mulighed for det, er der vildt flot på den borg hvor de optog bravehart i sin tid.. Men nu elsker jeg også den slags steder! Vh stine

uhhh jeg ELSKER  slotte, borge, kirker og alt det der..  kan du huske hvor det ligger henne?

Anmeld

17. april 2014

Maja88

StineW79 skriver:

Ku være så hyggeligt! Har lovet hende, at hun ka holde fri en dag, hvor det er godt vejr, så bare mig og hende ku tage afsted. Er du færdig med barsel? 

Og ps må lige se om jeg har en ansøgning liggende, men har faktisk ku sendt 3 skriftlige siden jeg blev uddannet i 2005. X

Jeg har sendt de første 5 afsted nu... nej har barsel til 3august men har vuggestue plads fra 1juni så er gået igang med at søge

Anmeld

18. april 2014

TbCp

StineW79 skriver:

Har været l Legoland i dag, og ih hvor har vi bare hygger hele dagen, men må indrømme at jeg er noget skuffet over det nye spøgelseshus. Thea på 5 1/2 år, var overhovedet heller ik imponeret. 

Men ih hvor har vi hygget og hvor er det bare fedt at alberte på 20 mdr'er nu ka være med til så meget, og prøve forskellige ture! Vh stine

Det er jeg faktisk glad for at høre
Vi skal derover i maj og min datter VIL prøve det nye spøgelseshus...men jeg HADER spøgelseshuse!
Som du beskriver det kunne det faktisk lyde om om at jeg kan gå derind med min datter uden at ski** i bukserne

Anmeld

18. april 2014

StineW79

TbCp skriver:

Det er jeg faktisk glad for at høre
Vi skal derover i maj og min datter VIL prøve det nye spøgelseshus...men jeg HADER spøgelseshuse!
Som du beskriver det kunne det faktisk lyde om om at jeg kan gå derind med min datter uden at ski** i bukserne

Det er i hvert fald på ingen måder uhyggeligt, hvis du spørg mig. Thea syntes lige der var et enkelt sted, hvor hun blev lidt forskrækket. Man ska være 110 cm, for at prøve det fri fald. Vh stine

Anmeld

18. april 2014

LinLin

StineW79 skriver:

Desvære er minetoget og de små træstammer blevet nedlagt pga det nye spøgelseshus, for det var en af de ting thea var helt vild med sidste år. 

Alberte prøvede en del ting, en hel masse gange, da der ik rigtig var kø, andre steder end spøgelseshuset, så vi ku bare hoppe af, og om bag i køen ogå prøve turen igen med det sammen, hvilket jo må siges at være en fordel, med en på 20 mdrer! Vh stine

De små træstammer - er det den der rutsjebane med en lille bakke der kører rundt tre gange??

Ej - den og så minetoget husker jeg helt tilbage fra min barndom (så måske på tide med udskiftning, da jeg nærmer mig 30 ) men mine drenge var vilde med de to

Vi skal i Lalandia i maj og regner med en dag i Legoland også
Og jeg kan ikke lide at blive forskrækket, så måske jeg tør prøve, med mindre man ikke må som gravid hvis der er frit fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.