Legoland. Nyt spøgelseshus.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
33 svar
12 synes godt om
17. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har været l Legoland i dag, og ih hvor har vi bare hygger hele dagen, men må indrømme at jeg er noget skuffet over det nye spøgelseshus. Thea på 5 1/2 år, var overhovedet heller ik imponeret. 

Men ih hvor har vi hygget og hvor er det bare fedt at alberte på 20 mdr'er nu ka være med til så meget, og prøve forskellige ture! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

spj

Lyder dejligt.

Vi skal en tur i Legoland til juni. Glæder mig helt vildt. Har ikke været der siden jeg var 7-8 år

Er så spændt på hvad min datter på 4 siger til det. Hun har snakket så meget om det.
Dejligt at høre at jeres på 20 mdr også fik noget ud af det.
Vi har nemlig også en dreng der til den tid vil være 21 mdr og har tænkt meget på, om han ville få noget ud af det. Er der meget de små kan prøve?

Anmeld

17. april 2014

Maja88

StineW79 skriver:

Har været l Legoland i dag, og ih hvor har vi bare hygger hele dagen, men må indrømme at jeg er noget skuffet over det nye spøgelseshus. Thea på 5 1/2 år, var overhovedet heller ik imponeret. 

Men ih hvor har vi hygget og hvor er det bare fedt at alberte på 20 mdr'er nu ka være med til så meget, og prøve forskellige ture! Vh stine

Er legoland for Aprilla???vi overvejer nenømlig sæsonkort dertil

Anmeld

17. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Jeg synes slet ikke at spøgelses huse er uhyggelige i Danmark. Jeg har i hvert ikke oplevet et endnu. (men jeg har også været i en amerikansk:O)

Anmeld

17. april 2014

StineW79

spj skriver:

Lyder dejligt.

Vi skal en tur i Legoland til juni. Glæder mig helt vildt. Har ikke været der siden jeg var 7-8 år

Er så spændt på hvad min datter på 4 siger til det. Hun har snakket så meget om det.
Dejligt at høre at jeres på 20 mdr også fik noget ud af det.
Vi har nemlig også en dreng der til den tid vil være 21 mdr og har tænkt meget på, om han ville få noget ud af det. Er der meget de små kan prøve?

Desvære er minetoget og de små træstammer blevet nedlagt pga det nye spøgelseshus, for det var en af de ting thea var helt vild med sidste år. 

Alberte prøvede en del ting, en hel masse gange, da der ik rigtig var kø, andre steder end spøgelseshuset, så vi ku bare hoppe af, og om bag i køen ogå prøve turen igen med det sammen, hvilket jo må siges at være en fordel, med en på 20 mdrer! Vh stine

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Maja88 skriver:

Er legoland for Aprilla???vi overvejer nenømlig sæsonkort dertil

Vi har haft sæsonkort de sidste 3 år, og thea elsker Legoland. Især fordi hun selv ka se hvor stor hun bliver fra år til år! X

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Yurie skriver:

Jeg synes slet ikke at spøgelses huse er uhyggelige i Danmark. Jeg har i hvert ikke oplevet et endnu. (men jeg har også været i en amerikansk:O)

Nej er desvære heller ik imponeret. Men tror i det her tilfælde at det også har noget at gøre med, at det udefra ser rigtig fedt ud. Men indfor er det bare ik noget særligt.

Og det frie fald de reklamere med, er bare en større udgave af frøhopperen vh stine

Anmeld

17. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Nej er desvære heller ik imponeret. Men tror i det her tilfælde at det også har noget at gøre med, at det udefra ser rigtig fedt ud. Men indfor er det bare ik noget særligt.

Og det frie fald de reklamere med, er bare en større udgave af frøhopperen vh stine

Må se om legoland er bedre her..???

Ja, synes altid at reklamerne får det til at se super cool, sjovt ud og når man så kommer, er det bare

glæder mig til de steder jeg skal i år..

Anmeld

17. april 2014

StineW79

Yurie skriver:

Må se om legoland er bedre her..???

Ja, synes altid at reklamerne får det til at se super cool, sjovt ud og når man så kommer, er det bare

glæder mig til de steder jeg skal i år..

Ih hvor ska i hen i år?? Vh stine

Anmeld

17. april 2014

TNBC

StineW79 skriver:

Ih hvor ska i hen i år?? Vh stine

Til forskellige parker(Og hvad jeg ellers finder på) her i Irland.

En hedder Taytopark. og så en nationalpark her, og en anden er på planen ind til videre. Så vi BER om godt vejr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.