Så træls..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

B&J

Anonym skriver:

Okay  

jeg har heller aldrig kunne lide det med at man bliver mærkelig og opfører sig alt for dumt når man drikker..  

tror det er der for jeg ikke drikker jeg har set folk gøre det jeg behøver ikke... jeg har drukket max 3-4 genstande dengang så har aldrig været fuld

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Anonym trådstarter

MMOGM skriver:

Forstår ikke helt du skriver "ikke tage en uddannelse", og så skriver du "eller gå på HG?", så vidt jeg ved har jeg taget en HG og fået mig en fin uddannelse den vej igennem. Så det synes jeg er noget mærkeligt noget, da man rent faktisk går på HG for at FÅ en uddannelse...

Igen, så skrev jeg være doven og ikke tage en uddannelse ELLER gå på HG osv.  

Anmeld

17. april 2014

MMOGM

Anonym skriver:

Igen, så skrev jeg være doven og ikke tage en uddannelse ELLER gå på HG osv.  

Synes du får det formuleret sådan, at HG er noget dårligt.

og ja, mange sover igennem HG, men der er også mange der faktisk tager det seriøst, og rent faktisk får en god uddannelse.

Anmeld

17. april 2014

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Har nu også skrevet: men bare fede den på kontanthjælp ELLER gå på HG e.l. og så ikke passe skolen for at gå i byen..

mener jo ikke at fede den på HG, men på kontanthjælp. 

Var måden du skrev det på, og lød meget generaliserende og kunne let misforstås. 

Jeg har en HG, og er stolt af den. Er ikke kommet sovende dertil. 

Man er ikke mere eller mindre uanset hvilken uddannelse man har - alle har arbejdet for det på lige vilkår 

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Var måden du skrev det på, og lød meget generaliserende og kunne let misforstås. 

Jeg har en HG, og er stolt af den. Er ikke kommet sovende dertil. 

Man er ikke mere eller mindre uanset hvilken uddannelse man har - alle har arbejdet for det på lige vilkår 

Jeg har aldrig sagt at man er et dårligere menneske bare fordi man måske har en kortere uddannelse end en anden!! 

Anmeld

19. april 2014

Loa

Hold nu op piger med det flueknipperi.
Uanset om det var forkert formuleret eller om ts mente at man sov igennem en HG så lad da være at føl jer truffet medmindre i selv har sovet igennem en HG.

Jeg kunne da ikke være mere ligeglad hvis nogen skrev at HHX var tre dovne år, for sådan var mine tre år ikke, og det ved jeg selv og er vel det vigtigste.

Det er desuden slet ikke det ts's tråd omhandler...

Til ts:
Ja det er absolut ganske normalt og mindst lige så langt ude
Du bliver lynhurtigt sorteret fra og jeg har oplevet det flere gange.
Hvis man ikke går i byen konstant og sværger til at drikke hjernen ud så er man stemplet som kedelig.
Og ved du hvad, så må de sgu synes jeg er kedelig.

Der findes heldigvis også piger derude som ikke gider bruge alle deres penge og tid på at drikke og gå i byen, og så er det jo bare dem man automatisk finder sammen med

Vær du glad for du har fundet ud af hvad du vil lave samt har en sød og dejligt (går jeg ud fra ) kæreste

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

Det lyder rigtig ærgerligt og irriterende, men jeg tænker, at hvis dine venner har været vant til en bestemt måde at være sammen med dig på, så kan det måske være svært for dem at forstå, at tingene har ændret sig for dig - og hvis det stadig er deres måde at være sociale på, så er det jo lidt af et problem.

Nu er jeg selv ret introvert og har aldrig selv været glad for at gå til fester/i byen (og har aldrig rigtig været fuld og drukket som sådan), så jeg har primært fundet venner i samme båd, men jeg kunne mærke det da jeg gik i 8., 9. og 10. - da blev jeg til sidst ikke længere inviteret til festerne, for jeg kom aldrig.... det var der jo noget ganske logisk i, men det generede mig alligevel lidt

Hvis du ikke synes, deres måde at have det sjovt på, så er der jo heller ikke det store at miste - selvom man kan have været de bedste venner, så ændrer ens interesser, ambitioner, holdninger og livsstil sig jo tit og ofte i løbet af netop den periode, hvor man "går i byen", så i mine øjne er det et ret naturligt udskift der sker...
Men selvfølgelig er det smadder ærgerligt, når det er nogle, man holder af.
Jeg er dog sikker på, du nok skal finde andre der deler dit syn på livet

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Hold nu op piger med det flueknipperi.
Uanset om det var forkert formuleret eller om ts mente at man sov igennem en HG så lad da være at føl jer truffet medmindre i selv har sovet igennem en HG.

Jeg kunne da ikke være mere ligeglad hvis nogen skrev at HHX var tre dovne år, for sådan var mine tre år ikke, og det ved jeg selv og er vel det vigtigste.

Det er desuden slet ikke det ts's tråd omhandler...

Til ts:
Ja det er absolut ganske normalt og mindst lige så langt ude
Du bliver lynhurtigt sorteret fra og jeg har oplevet det flere gange.
Hvis man ikke går i byen konstant og sværger til at drikke hjernen ud så er man stemplet som kedelig.
Og ved du hvad, så må de sgu synes jeg er kedelig.

Der findes heldigvis også piger derude som ikke gider bruge alle deres penge og tid på at drikke og gå i byen, og så er det jo bare dem man automatisk finder sammen med

Vær du glad for du har fundet ud af hvad du vil lave samt har en sød og dejligt (går jeg ud fra ) kæreste

Et eller andet sted så er jeg også ligeglad da det er deres eget valg, men nogle gange når man så tænker over det, så føles det bare hårdt og uretfærdigt. 

Ja min kæreste er sød og dejlig! Nu har vi snart været sammen i 1 år, og det samme sker for ham med hans 'venner', da han ikke gider byen og fest på samme måde mere. (Nu har jeg så aldrig gidet det) Men det er dejligt at vi så har hinanden(self også de venner vi har)..  

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Billemyre skriver:

Det lyder rigtig ærgerligt og irriterende, men jeg tænker, at hvis dine venner har været vant til en bestemt måde at være sammen med dig på, så kan det måske være svært for dem at forstå, at tingene har ændret sig for dig - og hvis det stadig er deres måde at være sociale på, så er det jo lidt af et problem.

Nu er jeg selv ret introvert og har aldrig selv været glad for at gå til fester/i byen (og har aldrig rigtig været fuld og drukket som sådan), så jeg har primært fundet venner i samme båd, men jeg kunne mærke det da jeg gik i 8., 9. og 10. - da blev jeg til sidst ikke længere inviteret til festerne, for jeg kom aldrig.... det var der jo noget ganske logisk i, men det generede mig alligevel lidt

Hvis du ikke synes, deres måde at have det sjovt på, så er der jo heller ikke det store at miste - selvom man kan have været de bedste venner, så ændrer ens interesser, ambitioner, holdninger og livsstil sig jo tit og ofte i løbet af netop den periode, hvor man "går i byen", så i mine øjne er det et ret naturligt udskift der sker...
Men selvfølgelig er det smadder ærgerligt, når det er nogle, man holder af.
Jeg er dog sikker på, du nok skal finde andre der deler dit syn på livet

Jeg har aldrig gidet byen og fest :-) 

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

Anonym skriver:

Jeg har aldrig gidet byen og fest :-) 

Okay, så er det nok bare fordi de ikke forstår prioriteringen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.