Så træls..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

B&J

Anonym skriver:

Ja det er det, men det er bare p**** træls og gør lidt ondt, bare fordi man ikke vil leve et 'vildt' liv på den måde. 

Hvis jeg må spørgere, hvad var grunden så til du ikke var så vild og ville feste osv. mere?  

Jeg har aldrig kunne lig at drikken, var bange for hvad der ville ske hvis jeg blev fuld og tænk hvis jeg besvimede, det har jeg nemlig gjordt en del gange, og når jeg ikke drak så jeg folk fulde og tossede og redet en på min alder dengang for at dø, han var helt væk hans venner grinede og troede han sov

Så er ikke vild med fulde mennesker det er nok usikkerheden i det hele fordi jeg er en der skal have meget kontrold, + min far var alkoholiker og en masse mere i min barndom 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Anitta Kristiansen

Jeg tænker det samme, jeg er stadig veninder med flere af dem, men er bare slet ikke det samme, nu spørger de ikke fordi jeg er gravid, men før så jo, og har et barn så gider det ikke mere, men savner at kunne være god nok på de andre tider vi også havde hvor vi shoppede, tog ud og spise og holdte film aftner. Men Ja mister man let ved at få sagt nej til det andet, hvis de går meget op i det. Nogen vokser man fra også må vi finde nogle andre.

Anmeld

17. april 2014

Steph_Laurits

Nej det behøver man ikke.

Men bryder mig ikke om din omtale af HG med at fede den. Man skal gøre en mindst ligeså stor indsats der som på andre uddannelser. HG er ikke ferie og hygge, vil man noget bagefter, så skal man også arbejde for det!

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Jeg tænker at hvis man altid har været en der festede meget/ tog i byen kan jeg godt forstå det må være svært at forstå/acceptere for vennerne at man pludseligt stopper med det! Om det så er pga barn eller uddannelse...
Hvor gamle er I?

Jeg var 18 år da jeg startede på pæd. Sem. Og 21 da jeg fik min første og har ikke været en der tog i byen - jo engang imellem men aldrig noget "vildt". Mine veninder er heller ikke nogle der har festet meget - så jeg har ikke mistet nogen af dem det er stadig de samme her snart otte år efter jeg fik ham! (vi har kendt hinanden siden 3. Klasse )

Jeg er 18, og har aldrig rigtig gået i byen, og aldrig drukket helt vild og tovlig.. Er i gang med bygningsmaler uddannelsen  

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg har aldrig kunne lig at drikken, var bange for hvad der ville ske hvis jeg blev fuld og tænk hvis jeg besvimede, det har jeg nemlig gjordt en del gange, og når jeg ikke drak så jeg folk fulde og tossede og redet en på min alder dengang for at dø, han var helt væk hans venner grinede og troede han sov

Så er ikke vild med fulde mennesker det er nok usikkerheden i det hele fordi jeg er en der skal have meget kontrold, + min far var alkoholiker og en masse mere i min barndom 

Okay  

jeg har heller aldrig kunne lide det med at man bliver mærkelig og opfører sig alt for dumt når man drikker..  

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

Jeg tænker det samme, jeg er stadig veninder med flere af dem, men er bare slet ikke det samme, nu spørger de ikke fordi jeg er gravid, men før så jo, og har et barn så gider det ikke mere, men savner at kunne være god nok på de andre tider vi også havde hvor vi shoppede, tog ud og spise og holdte film aftner. Men Ja mister man let ved at få sagt nej til det andet, hvis de går meget op i det. Nogen vokser man fra også må vi finde nogle andre.

Ja det er træls.. Men ja man må finde nogle andre man finder samtidig ud af hvem der er de rigtige venner  

Anmeld

17. april 2014

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Ja det er træls.. Men ja man må finde nogle andre man finder samtidig ud af hvem der er de rigtige venner  

Ja er jo det. kan jo også være at de en dag bliver ældre og ser at der også er andre værdier i livet.

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Men bryder mig ikke om din omtale af HG med at fede den. Man skal gøre en mindst ligeså stor indsats der som på andre uddannelser. HG er ikke ferie og hygge, vil man noget bagefter, så skal man også arbejde for det!

Må undskylde min måde at skrive det på så.. For jeg ved udemærket at det er hårdt lige såvel som en anden uddannelse.. Det jeg mener med at fede den, er dem som er på kontanthjælp fordi de er for dovne til at lave noget. Og med HG mener jeg at jeg kender mange som går der, men ikke lige gider i skole og så tager vi bare i byen i stedet, og ja kender mange som bare er der for at have noget at stå op til når de engang i mellem gider og holder fri når de vil :-) 

bestemt ikke for at sige noget negativt om HG og andre uddannelser  

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Har nu også skrevet: men bare fede den på kontanthjælp ELLER gå på HG e.l. og så ikke passe skolen for at gå i byen..

mener jo ikke at fede den på HG, men på kontanthjælp. 

Anmeld

17. april 2014

MMOGM

Anonym skriver:

Skal man virkelig gå i byen hver weekend og tænke på fest og alkohol hele tiden, være doven og ikke gide tage en uddannelse, men bare fede den på kontanthjælp eller gå på HG e.l. og så ikke passe skolen for at gå i byen.. Skal man virkelig det, når man er ung, for ikke at miste sine 'veninder' og 'venner'? 

Er ved at være træt af at man bliver valgt fra, fordi man vælger gå i gang med uddannelse (håndværker-uddannelse) og ikke har tid og lyst til at gå i byen hele tiden. Personligt gider jeg ikke selv rende på Daisy osv. hver eller hver anden weekend.. 

Undskylder for et rigtig brok indlæg, men nu skulle det bare lige ud  

god påske :-) 

Forstår ikke helt du skriver "ikke tage en uddannelse", og så skriver du "eller gå på HG?", så vidt jeg ved har jeg taget en HG og fået mig en fin uddannelse den vej igennem. Så det synes jeg er noget mærkeligt noget, da man rent faktisk går på HG for at FÅ en uddannelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.