Så træls..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.930 visninger
30 svar
3 synes godt om
17. april 2014

Anonym trådstarter

Skal man virkelig gå i byen hver weekend og tænke på fest og alkohol hele tiden, være doven og ikke gide tage en uddannelse, men bare fede den på kontanthjælp eller gå på HG e.l. og så ikke passe skolen for at gå i byen.. Skal man virkelig det, når man er ung, for ikke at miste sine 'veninder' og 'venner'? 

Er ved at være træt af at man bliver valgt fra, fordi man vælger gå i gang med uddannelse (håndværker-uddannelse) og ikke har tid og lyst til at gå i byen hele tiden. Personligt gider jeg ikke selv rende på Daisy osv. hver eller hver anden weekend.. 

Undskylder for et rigtig brok indlæg, men nu skulle det bare lige ud  

god påske :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Dr. House

Anonym skriver:

Skal man virkelig gå i byen hver weekend og tænke på fest og alkohol hele tiden, være doven og ikke gide tage en uddannelse, men bare fede den på kontanthjælp eller gå på HG e.l. og så ikke passe skolen for at gå i byen.. Skal man virkelig det, når man er ung, for ikke at miste sine 'veninder' og 'venner'? 

Er ved at være træt af at man bliver valgt fra, fordi man vælger gå i gang med uddannelse (håndværker-uddannelse) og ikke har tid og lyst til at gå i byen hele tiden. Personligt gider jeg ikke selv rende på Daisy osv. hver eller hver anden weekend.. 

Er du sikker på at det er derfor du bliver valgt fra? For det lyder i hvert fald ikke som ret gode venner du har dig så.

Anmeld

17. april 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Sådan er det desværre stadig ved mange.....

Jeg oplevede det både i 99 og i 2004/2005... og nu.... (i know jeg er ved at være en gammel hajer )

Anmeld

17. april 2014

serinasmor

Anonym skriver:

Det lyder lidt som om du hænger ud med det forkerte slæng... Sorry - det kan være svært at få en ny omgangskreds ... Men i er vist ved at vokse fra hinanden - og det er der ikke noget galt i

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Dr. House skriver:

Er du sikker på at det er derfor du bliver valgt fra? For det lyder i hvert fald ikke som ret gode venner du har dig så.

Ja, det er fordi så bliver man jo kedelig i folks øjne, når man ikke gider gå i byen og når det er det de bruger alt tiden på. Og så fordi når man har en kæreste så kysser man ikke her og der (har jeg nu aldrig nogen sinde gjort) som mange gør når de er single, og det er kedeligt man ikke er med på alt.. 

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Sådan er det desværre stadig ved mange.....

Jeg oplevede det både i 99 og i 2004/2005... og nu.... (i know jeg er ved at være en gammel hajer )

Ja, jeg er udemærket klar over at de fleste oplever at blive valgt fra af den ene eller anden i livet, uanset alder. 

Men det er utroligt man skal vælges fra fordi man får en kæreste, starter på uddannelse og så ikke vil drikke hele fritiden væk.. Men livet er surt nogen gange  

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Det lyder lidt som om du hænger ud med det forkerte slæng... Sorry - det kan være svært at få en ny omgangskreds ... Men i er vist ved at vokse fra hinanden - og det er der ikke noget galt i

Har da stadig veninder tilbage, men synes det sørgeligt at folk vælger druk frem for uddannelse, kæreste og venner som ikke vil drikke..  

Anmeld

17. april 2014

B&J

Det er helt alm. Da jeg var 16-17 blev jeg valgt fra af min barndoms veninde fordi jeg ikke var vild nok ville drikke feste osv. Det var surt men det var bare ikke os mere

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det er helt alm. Da jeg var 16-17 blev jeg valgt fra af min barndoms veninde fordi jeg ikke var vild nok ville drikke feste osv. Det var surt men det var bare ikke os mere

Ja det er det, men det er bare p**** træls og gør lidt ondt, bare fordi man ikke vil leve et 'vildt' liv på den måde. 

Hvis jeg må spørgere, hvad var grunden så til du ikke var så vild og ville feste osv. mere?  

Anmeld

17. april 2014

LinLin

Jeg tænker at hvis man altid har været en der festede meget/ tog i byen kan jeg godt forstå det må være svært at forstå/acceptere for vennerne at man pludseligt stopper med det! Om det så er pga barn eller uddannelse...
Hvor gamle er I?

Jeg var 18 år da jeg startede på pæd. Sem. Og 21 da jeg fik min første og har ikke været en der tog i byen - jo engang imellem men aldrig noget "vildt". Mine veninder er heller ikke nogle der har festet meget - så jeg har ikke mistet nogen af dem det er stadig de samme her snart otte år efter jeg fik ham! (vi har kendt hinanden siden 3. Klasse )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.