Hvad skal jeg stille op med ham??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

BabyMiracle <3

Ved godt det måske lyder mærkeligt, men hvor kommer du fra? 

Kan jeg måske få dig til at skrive pb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

TNBC

Anonym skriver:

De er på flaske..

nogen fremskridt? 

Anmeld

19. april 2014

Christine

Loa skriver:

Ej en klapodder.
Undskyld men han lyder da ikke særlig moden ellee gammel.
Lyder faktisk nærmere som en der ikke ligefrem var klar til børn.
Var det en fælles og grundig overvejet beslutning, eller skete det bare?
Ja ikke at det rager mig, men han lyder som en der slet ikke er klar til ansvar og familie, men hellere vil sjov og spas og hænge ud med de unge.....

Og hvis du allerede har taget snakken med ham og han ikke fatter det, ja så ved jeg ikke hvad du skal gøre

Det er ikke for at være negativ, men nu er børnene der jo og så er det vel ligemeget hvordan og hvorfor det skete? Går ud fra at han er sammen med ts fordi de sammen skulle være en familie.

Så jeg synes han skal tage sig sammen. Jeg ved dog ikke hvordan der skal siges (igen), men jeg ville nok starte med en vinkel hvor du fortæller at du er såret og skuffet og så foreslå hvordan du håber det kan være fremover, så han ved at du er ok med at han "hænger ud" men at det må være i meget mindre omfang og hvor det er fair for dig. Det må være rigtigt hårdt at føle sig alene med to babyer.

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

nogen fremskridt? 

Både og. Jeg snakkede med ham om det. At jeg var ked af det, og virkelig manglede hans selvskab mm. Han blev inde hele aftenen, efter vi havde spist. Så lavede vi hjemmelavet bolcher sammen da børnene var lagt i seng. Dagen efter, og her de efterfølgende dage, er vi dog tilbage hvor vi startede vi havde snakket om at have en rigtig hyggedag, fordi han snart starter på arbejde igen her efter påsken. Jeg puttede børnene, og satte en film på og fik tændt nogle lys. Han skulle lige ryge dagens sidste, inden vi skulle se film, men jeg kunne bare trykke play. Det gør jeg så. Da der var 15min tilbage af filmen kom han ind igen.. jeg gik bare direkte i seng uden at sige et ord til ham. Hold op hvor er jeg skuffet!

Anmeld

20. april 2014

TNBC

Anonym skriver:

Både og. Jeg snakkede med ham om det. At jeg var ked af det, og virkelig manglede hans selvskab mm. Han blev inde hele aftenen, efter vi havde spist. Så lavede vi hjemmelavet bolcher sammen da børnene var lagt i seng. Dagen efter, og her de efterfølgende dage, er vi dog tilbage hvor vi startede vi havde snakket om at have en rigtig hyggedag, fordi han snart starter på arbejde igen her efter påsken. Jeg puttede børnene, og satte en film på og fik tændt nogle lys. Han skulle lige ryge dagens sidste, inden vi skulle se film, men jeg kunne bare trykke play. Det gør jeg så. Da der var 15min tilbage af filmen kom han ind igen.. jeg gik bare direkte i seng uden at sige et ord til ham. Hold op hvor er jeg skuffet!

Så ord virker ikke på ham,  så du må i aktion.  

Ellers må du ærligt spørge ham om han er en del af familien eller ej. For du er faktisk enlig mor, og få gange mor til tre. 

Du er nød til at vise ham at du er træt af det. I morgen så når han står op(hvis han står op efter dig) så sig; jeg går en tur, det er din tur med ungerne. 

Han er nød til at fatte at han er far og at det altså kommer først. og at det ikke kun er dig der skal passe dem.

Anmeld

20. april 2014

Albertsen92

Du lyder som en meget stærk person, når du klarer alt det, og kan holde det ud! flot

Men du bliver nødt til at sætte dog i respekt! Det går jo ikke i længden det der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.