Jeg er ved at eksplodere. Jeg er så irriteret, og ked af det, hver dag.

Min kæreste, mig og vores to små børn er lige flyttet i et nyt hus. Det ligger sammen med 5 andre. En slags rækkehus. I starten, fik vi huset, og der boede kun 3 andre familier. En enlig dame og to børnefamilier. Det var meget fredeligt, og velholdt udenfor samt inde i opgangene osv.
En månede efter at vi flyttede ind, kom der to nye familier til. Nogen unge. Og så begyndte det hele ellers bare at vælte. Vi var en lille 'kerne-familie' før de kom til. Nu hænger min kæreste ud med dem konstant! De er lige blevet 18år, og så kører de kun rundt på tunet scooter hele banden. Selvom her bor to mænd, med deres kærester, har de venner her hele tiden. De er mindst 10 mand ude i vores fælles gård, hver dag. De larmer og skaller løs i de scooter. Det hele foregår uden for vores dør. Vores to små tvillinger er lige begyndt at sove ude, og vi var kommet ind i en rigtig god rytme. Den er fuldstændig ødelagt nu. De tager ingen hensyn, og tvillingerne kan ikke finde ro til at sove derude

.
Min kæreste kommer hjem fra arbejde ved 17 tiden, og så står han ude sammen med de andre og får øl og smøger, i mindst en time. Og jeg som tæller minutter til at han kommer hjem. Det er altså hårdt her i starten med to små. Jeg laver så aftensmad, og bliver nødt til at ringe og sige at der er mad, for han hører mig ikke når jeg kalder ud af døren/vinduet. Jeg kan jo ikke gå fra de små. De dage han så ikke tager hans tlf, kan jeg sidde i en halv time, med maden klar. Når vi har spist, skal han liiige ud og have en smøg. Og jeg tigger om at han skal skynde sig, for jeg trænger snart til at slappe af, og også være sammen med ham. Det lover han. Men hver ENESTE gang, tager det mindst en time. Og denne her 'daglig dag' - er hver eneste dag! Jeg tog snakken med ham for et par dage siden, hvor jeg faktisk var både sur og ked, men det har han bare ikke forstået noget af. Idag blev vores tvillinger vaccineret for første gang. De er så pylleret! Hvilket er forståeligt. Min kæreste gik ud for at ryge for halvanden time siden. Jeg har lige siden sat på skift med et skrigende barn. Jeg kan snart ikke klare det mere!

Anmeld