Anonym skriver:
Hehe, ja det var da en mulighed. Jeg gider bare heller ikke at lave mad forgæves. Ikke nok med at børnene skal passes imens jeg også får bikset noget mad sammen til os. Det er ofte retter, som vi i fællesskab beslutter at vi skal have dagen efter, og som jeg får købt ind til. Så gider jeg ikke at sidde og spise alene. Jeg har nu til tider mest lyst til at kaste det i hovedet af ham når han kommer ind af døren. Han ville jo nok ikke engang brænde sig på det..
Så lad vær med at lave mad. Sig at det er ham der laver maden, ellers står den på rugbrød. Det er hårdt nok at lave mad med et spædbørn, to er virkelig slemt. Har prøvet begge dele.
Men lad vær med at vent med maden, hvis du laver noget. Han et 20år gammel, stor nok til at vide når klokken er det og det, såner der mad og ikke en halv time senere.
Hvad vil du gøre når børnene er større og du siger der er mad, men ingen kommer, for hvis far ikke kommer, hvorfor skal de så hvis de lige er i gang med noge? Undskyld det måske lyder lidt hårdt, men du er ikke hans mor, du er deres og du skal ikke varte ham op, som om han er 5år gammel.
Anmeld