Når yndlingspædagogen bliver for yndlings ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2014

Anonym trådstarter

melila skriver:

Nu har jeg ikke børn endnu, men tilgengæld været medhjælper i 7 år og jeg har prøvet at stå på den anden side som den "pædagog" en dreng kun ville være hos. Præcis samme scenarie som du beskriver der. Det var det samme i dagtimerne når mor var gået, det var mig han ville lege med, spise med og blive puttet af. Det er vigtig at du IKKE føler du ikke er go nok! For det er du med sikkerhed. Du er forældren der sætter grænser og bestemmer derhjemme og i selvstændigheds alderen som jeg kan høre han er i, er det bare ikke det sjoveste når mor bestemmer. Hvad pædagogen angår, så burde du tage en snak med lederen, det vigtigt at de andre voksne på stuen træder til og kommer ind over også. Han skal ikke kun kunne klynge sig til en, selvfølgelig er det i orden at have en favorit man gerne vil blive trøstet af, men de andre voksne skal også kunne blive nok. Jeg holdt en lille afstand til det barn, der var på min stue, begyndte at sætte mig ved et andet bord, og når han kom og ville op og sidde og putte, tog jeg ham i hånden i stedet og gik over til en leg en anden voksen sad med, fik ham ind i legen og så kunne jeg lige så stille liste af, udenat han bemærkede det. Efter nogle uger, havde vi ikke det problem mere og barnet var glad og vinkede i døren til mig når mor kom og hentede. Ansvaret ligger mindst lige så meget hos pædagogen og hun skal hjælpe dig  Håber det lykkedes 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Enig, føler bare lidt de ikke har så meget tid, og lederen virker afvisende

Så er det bare at bede om et møde. Man må finde en løsning i fællesskab - de kan ikke bare sige at de ikke har personale nok. 

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Så er det bare at bede om et møde. Man må finde en løsning i fællesskab - de kan ikke bare sige at de ikke har personale nok. 

Tak. Redet stadig problematisk efter påske, beder vi om et møde med bh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.